1. Impreza wakacyjna

 
Witajcie drodzy czytelnicy, którzy jak mam nadzieję nie do końca mnie opuścili, witam kochane desimetto na blogspocie, mam nadzieję, że zaaklimatyzuję się tutaj i notki będą pojawiały się systematycznie. Uważam to za nowy rozdział i wcale nie narzekam na portal onet. Owszem, było kilka utrudnień, ale nic nie utrudniało mi grę w simsy, jednakże miałam poważne problemy z komputerem, jak już niektórzy wiedzą, padł mi dysk, wszystko poszło ćwierkać, a ja nie poddałam się i zaczęłam pobierać od nowa. Sprawdzę jeszcze wszystkie pendrivy może tam coś jeszcze jest. Teraz mam zainstalowane simsy na notebooku mamy, który mam do dyspozycji od dość długiego czasu, w sumie miesiąc, i powiem wam, że jest nieźle. Plusy ? Mam filmiki w grze tzn. śluby,przeprowadzki itp. gdyż na poprzednim laptopie,moim kochanym 8-letnim staruszku takiej opcji nie miałam, czytałam, że to z powodu słabej karty graficznej, której nigdy nie chciało mi się wymieniać, lub po prostu nie miałam czasu. Szybciej chodzą simsy, nie zacinają mi się, a ubrania i oczy są niezwykle ostre! Minusem jest to, że co około 20 minut się wyłączają, zacinają i mogę próbować je włączyć przez 2 godziny a one będą się wyłączały na etapie ładowania się otoczenia. Po dłuższym czasie działają jak wcześniej. Trochę za dużo o moim lapku, bo w sumie miała to być impreza na pożegnanie tych wakacji i jest! Jak spędziliście wakacje? Muszę się przyznać, że po raz pierwszy nie miałam w te wakacje ani jednego nudnego dnia! A wcześniej zawsze się zdarzało, że wszyscy wyjechali, ja zostałam sama, pada deszcz, nic w telewizji na kompie nuda, po prostu nic! A teraz! Z drugiej strony nie lubię ich wspominać, choć bez przerwy o tym myślę, ponieważ poznałam w Hiszpanii naprawdę cudownych ludzi, nie pod tym względem, że można się powygłupiać, choć też, ale przede wszystkim na to, że można było z nimi pogadać na każdy temat o tak! Nie musiałam się tłumaczyć dlaczego musimy chociażby wrócić wcześniej do pokoju, czy dlaczego nie może pójść tam czy tu, po prostu wszystko rozumieli. Na początku myślałam, że po prostu mają nas gdzieś, mnie i moje koleżanki, ale nie. Teraz praktycznie spać nie mogę jak przypomnę sobie te wspaniałe dla mnie momenty, a najgorsze jest to, że przepadli jak kamień w wodę. Nie mają żadnych kont na portalach społecznościowych, żadnych. No cóż, liczy się to, że naprawdę fantastycznych ludzi tam poznałam, a nigdy nie będę ich miała tutaj w Polsce, w mojej miejscowości. Tam uczyłam się o nich na nowo, gdzie się uczą, jaki jest u nich system nauczania, co robią, jak to się robi w ich kraju, bo z Polakiem to wiadomo, tu i tu. Powiem wam, że najlepszą pamiątką, wspomnieniem jest muzyka tamtejsza, tego nikt mi nie odbierze. A teraz pożegnajmy te wakacje, ten wspaniały czas, wrócimy do szkoły, gdzie tam kształtuje się nasze życie i kształtować się będzie, bynajmniej do osiemnastego roku życia, bo potem jak kto woli. A teraz nie przedłużając, choć chyba z pięć razy przedłużyłam - IMPREZA! 


RODZINA BONES


narodzinki bliźniaków :3

Idziemy na ryby latem, chociaż nie wiem czemu jest śnieg...

Uwielbiam jego minę :3


Cóż za rybcia :d



Kilka tam porażek...

Za pierwszym razem złowiła taaaakiego ogromnego suma!


Trochę romantyzmu :)

Naśmiewa się :3

A potem bach!



Nie wiedziałam, że jak się dłużej kręcą to się potem całują oO

Ta dam!


Popisuje się ;d

Ha ha! Ja żyję!

Zabawy z Finem

Hahaha musiałam cyknąć fotkę XD

Pierwszy raz grałam normalnie w miszuno, nigdy nie potrafiłam w to grać :D

Czyj to kryształeeeek?

Ależ to męczące...

A może to twój kryształek?

wygrałaś ;)

Jupika jeeeej!

Grrrr !

Hahaha jeszcze nie zaczaiła XD

Zemszczę się! No i nareszcie smuta :D!

Brawooooo!

A ten kryształek będzie móóóój :D

Zmieniamy tą głupią pogodę! -.-



Też na początku myśleliście, że lepi bałwana? ;D

Pusto :C

Zdechła papużka po raz piąty :C

Też bym chciała tak rozpakowywać zakupy :c

Czuję się jak w programie poświęconym gotowaniu :d


Ledwo ruszyła łopatką



Świnia :/

Urodził się mały Ripo, ale zmarł potem ;C


Oooo!

Proszę bardzo czym się wozi Cola :d



Takie tam newsy ze szkoły z koleżanką :d


Hahahah smuuuut :d




Pomagamy dzieciakom odrabiać lekcje. Może mi ktoś powiedzieć co to za pomarańczowy pyłek u Nevady na ostatniej fotce?!


Urodziliśmy chłopczyka :D Już trzeci :3

Taki tam spacerek :D

I powrót nad ranem ;D

Awansowałem ludzieee! I przywiozłem listonosza ;D


Trochę lepiej... :D

Trochę gorzej... :C


Ooo gościówa z rodziny Podróżnik ;D

Czeeeeść, ale jestem gruba :D




Jak to kurde nie wpadło? Uwielbiam goo hahahahahahahaha XD

My jesteśmy spokojne

Padam z nóg


Urodzinki :D



Uwielbiam ich :3


Ależ oni mi się podobają *-*

Kupamy ;3

Kucharzymy! :D

No może troszkę się nie udało...


RODZINA CREEKS



Przedstawiam państwu Sophie



Oto Frank, jej mąż





A tutaj rodzeństwo, po prawej Lambi a po lewej Bruno



Wcinamy :D!



Sialalalalalalala mydełkooooo






Kontynuacja mydełkowania ;3


Bobo w drodze :3


Dzowniła jakaś policjantka, którą nigdy nie poznał...


Kreatywność głupcze!




No przecież rozumiem!

http://i.imgur.com/P9Vq0.png
BASEN?!


Wychodzę!


No dobra wracam ;D! Łapcie mnieeee!


Siuuuuuup!


Bombelkujem!


No czeeeść wyjedziesz ze mną...


Kaszlu kaszl i się randka nie udała :C


Nowe zwierzaki!:D Biały to Manchu, bawiąca się z nią Gina i na końcu Quracao


Tak rodzinnie :3


Hahaha Bruno zazdrośnik XD


Hejhooł do pracy by się nie szłooom


Titititit :d


Cóż za zachwyt...


This is my pen!


And this is oooo moje zdjęcie :3


O njeeee


Bliźniaki :3 Chłopiec Growl


Oraz siostrzyczka Devot


Słodcy i podobni do siebie :3


Myjamyyy


Hahahaha pierwszy raz zobaczyłam, jak się simowie duszą od kaszlu :d


Ujodzinki!


Hop!


Znowu jest słodka :C


Zabawy po kompieli :D


Patyczek dla mnieee :D






Uwielbiam dzieci wspinające się po pudle do zabawek :D Ale w końcu ma swoją ukochaną łódeczkę :3




Szczerze wam powiem, że nie spodziewałam się tego, może dlatego, że dawno w tą rodzinkę nie grałam ;D


Nie za bardzo coś idzie nauka mówienia...





Znowu mały brzdąc :>




Dorastamy :3


Najpiękniejszy pies jaki mi się urodził njooo! Yaaay :3



Były jakieś błędy z psami i były zdeformowane dlatego zmieniłam rasę, na górze Gina, na dole Quracao


Nie ma to jak kłótnia z rana


Relaaks ;3


Wielka orkiestra pod domem


Uwielbiam go :3 Mój Manchu ;3


Zabawy z wujaszkiem ;3


Tutaj fajnie jej łapki wyszły :D


Łycha *-*


Zobacz jaka biedna jestem...


Przytul mnie :D


Czyżbym o czymś zapomniała?


No tak jeszcze Devot hahaha :D a obok...


Manchu niszczy łódeczkę Growl'a :c


Dorastamy! :d


Jaka piękna *-* Pierwsza taka piękna urodzona simka :>




http://i.imgur.com/Oesus.png
On też mi się podoba :d


Tak rodzinnie bez tatusia :c


Nóóóóózia ;d


Słodziak mały czarny :3


Hahahahah cóż za współpraca XD




Pouczymy się troszku :3


Labradorek :3


Brawoooo :D! Nauczył się zuch piesek :d


Romantic poses ;3


Podoba mi się to zdjęcie :)


Artystka po mamusi :3


Musiałam oddać Quracao - był agresywny :C


Witamy


Dzieci w szkole, dzień wolnego.. więc zakupy :d


Co tam! :D


Przy żonie...


Kiedyś mi się podobała i już mi się odlubiła :C


RODZINA HIPO




Wstajeemyy :D


Kąpiułka




Hahaha czyżby groźba patyczkowa?


Lecęęęęę :D


Przewijamy Eliota :d


Ocho!


I narodziny kolejnego potomka


Jakii ty śliiiczny :3 W sumie to bliźniaki xd


Ale oczka ma zielone pierwszy raz mi się udały ;D!


Rodzimy ;c


Po prawej Blacky z Melą


Tutaj Awe


A tu Snapi





http://i.imgur.com/CjjF4.png
Kiedyś będzie ta czwórka noo ;D


Placuś :3 Nie lubię placków ziemniaczanych :C


Jak to szło?


Hahaha ona przyciąga wszystkie zwierzęta :D


Dziękujemy za pomoc ;)


Zabawy z Pedro


Kochany tatuś :3


Co jak co, ale samo się nie zrobi...












Z bliźniaczkami :d


A potem zabawy w basenie ;d


Dzwonimy po znajomych ;)


Nigdy chyba nie ogarnę o co w tym chodzi, chyba, że to ciuciubabka w basenie ? oO




Miszunoo i skupienie ;D Chyba polubiłam tą simową grę ;D


Też tak odpoczywam ;D




Poznaj moją koleżankę z pracy heh ;D


I kolejną ;D



http://i.imgur.com/xBNJA.png






I urodzinki Eliota :d






Eliot i nauka chodzenia :d


A ogrodnik od rana pracuje i na noc został bo nie zdążył wystrzyc mi żywopłotu, w sumie robił to 2 i pół dnia :d


Jak z koleżankami to spokojnie, a jak samej to już pewna obaw :D


Ale po jakimś czasie :D...










Urodziny bliźniaków :d Nie powiem, ale podobni ;D


Taa znowu coś naprawiał...


Cóż za praca zespołowa :)


A mała uczy się  grać na bębenkach hah :d


Ale i tak chodź do mamy ;D!



Ktoś musi się zająć ogrodem, jak mama zajęta dziećmi a tatuś z prądem kręci..


On mi zniszczył zabawkę! :C


To ci poczytam :D


No no ten yyyy ten teges no właśnie!


OBRAZKI [17]


















IKONKI [15]

 
 
 
 


STOCKI [50]




















































DOWNLOADS [100]
ts2/female/adult/everyday

 






















http://i.imgur.com/DEFKk.png


















ts3/female/adult/everyday











































Credits: 1,2,3,4
Jeśli pobierasz, poinformuj mnie o tym, przy pobieraniu grafiki - bardzo proszę o credit


WAŻNE!
JEŚLI WIESZ, GDZIE MOGĘ POBRAĆ, ALBO MASZ W GRZE TO UBRANIE TO BARDZO PROSZĘ O WYSŁANIE SPAKOWANEJ SIMKI W TYM UBRANIU, KONIECZNIE JEST MI TEN CIUCH POTRZEBNY! ZA WSZELKĄ POMOC, BARDZO DZIĘKUJĘ!
http://img28.imageshack.us/img28/3105/55341316.png

16 komentarzy:

  1. Impreza świetna. Grafika cudna, chyba aż się skuszę użyć jeden z obrazków do kolejnej notki <3 Z downloadów też może na coś się skuszę ;p Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowita grafika!! Jestem pod wielkim wrażeniem, pobiorę kilka downloadów ;) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Super impreza! :D Widać, że się postarałaś, te wszystkie zdjęcia, download'y, grafika - świetne! :) Mi wakacje minęły bardzo dobrze. ;) Tyle się u tych Twoich rodzin dzieje, że sam nie wiem od czego zacząć :D nie było tym Simom zimno w takich ubraniach? oO xd :D w Bones'ach to ja się już pogubiłem - tyle tych dzieci i zwierząt mają xd http://i.imgur.com/SAZ03.png śmieszne ma ten czarny piesek tutaj oczy hahaha :D fajnie Twój Sim odpoczywa z tą poduszką w 'ciele'. xd co do grafiki to obrazki i ikonki są mega! :) na pewno czegoś użyję! :) stock'i również są mega i już kilka pobrałem. tyle dodałaś tych download'ów, że nie wiem czy jak je zainstaluje to mi jeszcze jakieś miejsce na dysku zostanie. xd a Simkę w tym stroju to chyba kiedyś Luflee u siebie dała, ale głowy nie dam! :D Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super impreza! Rodzina świetna, a downloady świetne (: Naprawdę sie postarałaś! Ikonki są zarąbiste, pobiore ;) nowa notka na galaxy-sims (:

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała impreza :) Rodzinki bardzo fajne, grafika piękna i super downloady, może coś potem pobiorę ;D Miałem kiedyś to ubranie w grze, ale pobrałem je z rainbow-sims z simką, a ten link już nie działa ;c

    OdpowiedzUsuń
  6. Super impra ,3 Boskie downloandy ;3 Ja mam ten ciuszek i gotową simkę - mogę Ci przesłać <3 Rainbow-sims

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojojoj, impreza! Jeju, jest idealnie postarałaś się. Ja już się też gubię w twoich rodzinkach Ile stocków! Omniamniam ♥ O jejku jakie świetne downloady, muszę je mieć dziękuję ze je udostępniłaś <333333333 Dałabym ci ta simkę ale ładowarka popsuta :(( Ale widzę ze osoba przede mną ci ją da, także... Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Notka śliczna! Pewnie coś pobiorę, rodzinki śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale dobra imprezka! Postarałaś się :3 Downloady, obrazki są idealne, pobiorę coś z pewnością. Pamiętasz może Sims-True-Life, mojego bloga? :D Dodamy się do elit? :) Omnomnomnomnom ♥ Pozdrawiam :* {Happinessims}

    OdpowiedzUsuń
  10. W końcuuuuu wróciłaś *___* jak mi brakowało desimetto <3 do tego wyłączania się simów moja przyjaciółka ma podobnie - gra, gra, nagle wyłącza się jej komp. tylko ona musi go wietrzyć wiatrakiem by ogółem się nie wyłączył : O niestety, nie wiem jak na to poradzić.Wakacje w sumie również dobrze mi minęły, może nie od razu tak aktywnie, ale większość czasu się nie nudziłam, dzięki chyba 10 dniowej wycieczce do Włoch no i spędzaniu czasu z przyjaciółkami...hm, rozumiem trochę twoje uczucia względem tych znajomych z wakacji, też poznałam trzy dziewczyny, które mam dodane na fejsie, ale to nie jest to, co było we Włoszech..najgorsze jest to, że zaczęłyśmy "gadać ze sobą" praktycznie na koniec wyjazdu... ale dobra, teraz czas na notkę :3 postarałaś się żeś ! Bones'i są cuuudowni <3 ah, ale chciało im się robić dzieciaków, nie ma co : O piątka ? ja z dwójką nie wytrzymuje xD z Creeksów kocham najbardziej Devot, jest prześliczna :3 masz ich tam jeszcze ? ja proszę o drugą część :3 widzę, że z grafiki się polepszyłaś .. jezu, jak ci zazdroszczę.ja jestem leszczem, nic mi się nowego nie chce tworzyć . ikony na pewno od ciebie zabiorę, obrazki zapewne także pobiorę, żeby się nie zmarnowały xd i stocki! dzięki ci wielka, mi się samej by nie chciało ich wyczajać xd zapewne coś z nich wykombinuję, tylko nie wiem jeszcze co ... dobra, kończę, bo jak zwykle się rozpisałam xD

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie no, akurat ta rodzinka postaram się aby trwała i trwała, bo ta mam na kompie :) znaczy się, na kompie mi znowu miejsca brakuje, także... Nie kupię ładowareczki, sytuacja, no wiesz, jest trudna... :C Daj mi 50 stocków *-* addie

    OdpowiedzUsuń
  12. rodzinka świetna! jasne że możesz pobrac moje zdjącia<3 piękna grafika jest fantastyczna. Obrazki i ikonki niewiarygodne o stockach nawet nie wspomne. Downolady są boske :D

    OdpowiedzUsuń
  13. taaak wróciłaś *_* tęskniłam <333 jakie rodzinki, downoaldy i obrazki <3 omnonoomonono ;** pobieram pobieram i pobieram <333 ikony też są cudowne <33

    OdpowiedzUsuń
  14. mogę pobrać parę obrazkó ??

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne obrazki! *.* Świetne rodzinki :D Słodziaki z tych bliźniaków :3 Downloady również genialne. Oczywiście pobieram;)

    OdpowiedzUsuń
  16. piekne obrazki *.* śliczne downloady, oczywiscie pobieram ;D i biore obrazek do nast, notki :*

    OdpowiedzUsuń