2. Stocki


Czwartek? Tak tak, czwartek dobrze, już się orientuję. Bardzo dobrze mija mi ten tydzień, nie powiem, wyznaczone cele życiowe, motywacja jest i to bardzo duża, chęci więc zatem z motywacją w parze idą, jeszcze tylko aby zdążyć... Mam ogromną nadzieję, że mi się uda je zrealizować. Nie, nie narzekam, bo po co? Szkoła, to nie jest męczarnia, tylko miejsce kochani, gdzie możemy się wiele dowiedzieć, a nawet motywuje nas do jakiejkolwiek aktywności z książkami, zeszytami, bo przecież niektórzy muszą odrobić pracę domową, a przy tym uczą się, czyż nie? A przecież w wakacje komu by się chciało? Nie ma tak mocnej motywacji, prawda? To tyle w tej sprawie, bo wybaczcie ale strasznie denerwuje mnie to, że na każdym prawie blogu czytam jak to okropnie, że wakacje się skończyły i szkoła się zaczęła a tam jest nudno, beznadziejnie etc. To strasznie nudne pisać o czymś takim, bo narzekając do niczego człowiek nie dojdzie, przykro mi. Przepraszam, że notka w czwartek, bo miała być w sobotę, ale wtedy nie będę mogła, a i zapytam jeszcze przy okazji, jak impreza? Może być? A obrazek na początku notki? Bo jakoś mnie wena wzięła na obrazki w tym stylu? Tylko proszę o szczerość, bo to, że wypiszecie mi tyle pozytywnych epitetów mając o tym inne zdanie na pewno mi nie pomoże kontynuować nauki tworzenia grafiki. Dzisiaj? Jak już mówiłam - stocki, liczę na duuużo prac graficznych z waszej strony kochani!

STOCKI [50]




















































Credits: 1, 2


PROSZĘ O UWAGĘ
W SPRAWIE INFORMOWANIA, CHCIAŁABYM BARDZO WAS PROSIĆ, O UDOSTĘPNIENIE NA SWOICH BLOGACH RAMKI "OBSERWATORZY", BO BARDZO CHCIAŁABYM CZYTAĆ WASZE BLOGI (PRZECIEŻ NIE BĘDĘ ZAGLĄDAŁA NA OKOŁO 20 BLOGÓW CO GODZINĘ ABY SPRAWDZIĆ, CZY NIE MA NOWEJ NOTKI) JA RÓWNIEŻ NIE BĘDĘ INFORMOWAĆ O NOWYCH NOTKACH, BO ZWYCZAJNIE TO STRATA CZASU, SKORO BLOGSPOT OFERUJE TAAAKIE BOGACTWO *-* WIĘC PROSZĘ MNIE NIE INFORMOWAĆ O NN, BO TO TROCHĘ FRUSTRUJĄCE USUWAĆ TYLE KOMENTARZY. DZIĘKUJĘ I POZDRAWIAM!

16 komentarzy:

  1. Ale prześliczne stocki, napewno jakieś wykorzystam! Musisz dodać się do obserwatorów u mnie, okej? Bo u mnie imprezka! <3 Pozdrawiam {Happinessims}

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW . JAAKIE TO PIĘKNE ! <3 KOCHAM <3 Jeśli chodzi o obserwatorów, to już ciem dodałam :D Tez mnie to juz wkurza ;/ czemu nie mozna po prostu dodać sie do obserwatorów, nie? Też nienawidzę pisac na innych blogach o nn, to takie męczoce .. ;/ no ale dobra :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne stocki, chociaż ja przeważnie do grafiki używam jakichś obrazków z moich lub czyichś rodzinek ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojejku! Teraz dopiero zauważyłem, że do obrazka na początku notki użyłaś mojego zdjęcia :D Bardzo Ci dziękuję, jest mi ogromnie miło! :) Obrazek śliczny, podoba mi się ten styl, jest taki oryginalny :3

      Usuń
  4. Ładne to... ;D Co do moich simów, to biorę z gotowych twarzy, ewentualnie trochę przekształcam, np. zmniejszę oczy, powiększę usta, itp... Dużo simów mam ściąganych z internetu. A Ashley wzięłam z twarzy dla studentów. Nie pamiętam w jakim kolorze skóry... Dodaję się do obserwowanych. I dodaję tę ramkę u siebie. | simple-sim

    OdpowiedzUsuń
  5. jakie ślicznee <333 pobiorę jakieś ;** obrazkki z tamtej notki też *_*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale tu ślicznie <3 No i stocki oczywiście genialne, pobieram *-*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tam wolę wakacje, jak chyba większość. Nie mówię, że szkoła jest zła, tylko po prostu wakacje są lepsze. No bo kto lubi siedzieć i się uczyć? Nie dość, że musimy to robić w szkole na lekcjach z 7-8h, to jeszcze w domu z 4-5h, bo niektórzy nauczyciele uważają 'że to ich przedmiot jest najważniejszy'. ;/ Wiadomo, że książki są ciekawe, ja lubię czytać, ale nie lubię tego robić, bo muszę, ale jak trzeba to trzeba. :( Co do obrazka, to skoro chcesz szczere opinie, to muszę napisać, że mi się nie podoba. Moim zdaniem ta tekstura oraz ta czcionka do niego nie pasują, psują cały efekt. Możesz się z moim zdaniem nie zgodzić, ale skoro miało być szczerze - to jest szczerze. :) Stock'i natomiast są bardzo ładne, kilka już sobie nawet pobrałem i postaram się z nich coś stworzyć. :D Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale Ty masz superancki wygląd bloga, podoba mi się! A co do stocków to pewnie z nich skorzystam, tak samo jak skorzystałam z ikonek, z poprzedniej notki! Pozdrawiam! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojeju, znowu ci powtarzam, ze masz mnie nauczyć robić takie cuda *-* To na początku notki jest boskie! Na serio mi się spodobało, jestem szczera, zaraz poleci do mojej nowej notki, nic tutaj nie psuje efektu (-,-)No i te stocki, upatrzyłam sobie trzy i muszę coś z nich zrobić, są przepiękne <3 Mnie też to wkurza, to ciągle nudzenie, że szkoła... Dobra dobra, za chwilę każdy się przyzwyczai, tyle lat w szkole wyrwaliśmy a teraz nie damy rady? Ehh... Pozdrawiam, addie :*

    OdpowiedzUsuń
  10. stocki jak wiesz, dalej ukradnę : * a impreza bardzo mi się podobała. wgl lubię jak robisz imprezy. dużo czasu na nie poświęcasz jak widzę, ale efekty są wspaniałe, bo jest długa no i najważniejsze nie nudna.ma wszystko, co może zainteresować 'klienta' xD zaskoczył pozytywnie mnie fakt, że dodajesz te stocki, bo szczerze, nie chce mi się szukać po całym koinupie (to tak się zwie ? XD), więc kradnę od ciebie xd styl obrazka jest ładny, tylko trochę..za niebieski jak dla mnie ;c a szkoła...po marudzić trochę trzeba jak to co roku, ale o dziwo teraz (chyba dojrzałam : OOOO) nie przejmowałam się, że będę się uczyć , ech jak to będzie etc. tylko bardziej klasą się martwiłam. źle nie jest, na wstępie parę osóbek mnie denerwuje, ale to byłby cud, gdybym nie miała żadnych zastrzeżeń xD wyobrażasz sobie, że pan od plastyki zażyczył sobie tej wieeeeeeeelkiej teczki ? XD wyobrażam sobie minę przechodniów jak będę chodziła z nią w czwartki xD [truesims].

    OdpowiedzUsuń
  11. wkur*iłam się niemiłośnie .. ale ok, w skrócie napiszę, bo wcześniej się rozpisałam i net mi padł -.- wiesz, u mnie z plastyką to teraz wyższa szkoła jazdy - klasa artystyczna, wok, historia sztuki na dodatek .. pocieszające są wyjazdy, choć do teatrów, na musicale itp... ale jakoś dam radę, oby.. hm.. w ikonkach właśnie stawiam na minimalizm, bo nie chce mi się dawać dużo tekstur - mam wrażenie że właśnie ich później za dużo xD [truesims].

    OdpowiedzUsuń
  12. zaskoczę cię - nie mam zamiaru iść na cokolwiek związanego ze sztuką xd w sumie poszłam do tej klasy...bo w żadnej innej nie widziałabym się 'bardziej'. sorry, ja i matma ? ja i przedmioty przyrodnicze ? ja i polski ? historię w sumie lubię, tylko mam słabą pamięć do tego wszystkiego.wok i his. sztuki ... aby zdać, że tak powiem . tak najbardziej widzę siebie jako recepcjonistkę, albo, gdyby mi dali pieniądze z państwa (HAHAHAHA), chciałabym odrestaurować jakiś stary budynek i stworzyć w nim hotel.. nie poszłam do technikum hot. bo bałam się matury i egzaminu zawodowego.. w sumie jeszcze mam czas, na razie chce się poduczyć angielskiego, zdać w empiku ten test na jakiś poziom,by móc wpisać w cv 'dobra' bądź 'b.dobra znajomość angielskiego' xd z innymi językami później poeksperymentuje xd hahaha, to zazdroszczę w takim razie nowej wychowawczyni xd ja mam gościa, który co parę sekund robi nam zdjęcia, by 'uwiecznić' te chwile .. z samego rozpoczęcia zrobił (nam jako klasie) ok.50 ... boję się co będzie dalej, ale dam radę xD myślę ..

    OdpowiedzUsuń
  13. ech, wieem.. ale chodziło mi o to, że załóżmy kułym (HAHAHAHA) do matury, a tu jeszcze z zawodu.. dobra, jak się przyłożę to potrafię z siebie coś wykrzesać, ale wątpię bym tak dała radę .. teraz o studiach hotelarskich myślę xd tutaj nie chcę popełnić błędu .. to również wiem, w sumie gdyby nawet mieli, to i tak by nie chcieli dać, więc bez różnicy :c ale to już takie odległe marzenie .....

    OdpowiedzUsuń
  14. wiesz, właśnie praca w recepcji jest najbardziej lajtowa - jak nie masz nic do robienia, to odpalasz sobie na kompie film .. we włoszech , w jednym hotelu recepcjonista tak zrobił XD a w innym zostawili tą ladę i szafkę z kluczami chyba dla każdego, bo nawet nie patrzyli się kto je brał etc, a sami siedzieli na zapleczu, czy w barze xD

    OdpowiedzUsuń
  15. Muszę pobrać to z skrzypcami, thx!

    OdpowiedzUsuń