4. Obrazki


Brrr dzisiejszą notkę zacznę zimnym cześć, bo jest okropnie zimno. W sumie już mi nie chcę lata - teraz z upragnieniem czekam na śnieg, o tak, narty, obóz zimowy, obozowe filmy o tak. Hahaha tak tak, kiedyś się nauczę jeździć na snowboardzie bo już tak planuję i planuję... A na nartach w sumie idzie mi jak idzie, ponieważ instruktor nauczył mnie tylko skręcać i hamować, a teraz już od dwóch lat 'sama się uczę' krawędziować, znaczy wychodzi mi, ale jakoś czuję, że koślawo, więc pewnie i tak jest. A naukę jeżdżenia na nartach skończyłam w wieku 11 lat bodajże, haha niezapomniany dzień, kiedy to wywróciłam instruktora o 360 w powietrzu, a ten rzucił tylko, że będzie mnie pamiętał bez zapisywania w kalendarzyku, hah chciałam tak jeszcze umieć robić, no ale cóż... Dobrze, co dzisiaj mamy? Ach obrazki, wybaczcie, ale nie chcę mi się za bardzo wstawiać screeny z rodzin, bo to strasznie żmudne, każdy obrazek ma swą kolejność, więc muszę wstawiać po jednym, a to zajmuje mi dużo czasu, na dzisiaj zbyt dużo, ponieważ dzisiaj zaplanowałam się trochę pouczyć. Co nie co, ale zawsze lepsze coś niż nic, a więc bon apetit!


OBRAZKI [6]








Credit: 1, 2, 3, 4
Jeśli pobierasz, poinformuj mnie o tym, przy pobieraniu grafiki - bardzo proszę o credit
(jeżeli o kimś zapomniałam - piszcie śmiało)

15 komentarzy:

  1. ja też z upragnieniem czekam na śnieg :c ja też jeżdżę na nartach, ale dopiero od tamtych ferii c: śliczne obrazki <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne :33 Ja nie chce końca lata, ale zima też ujdzie, choć nie cierpię ubierać zimowej kurtki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tam z upragnieniem czekam na następne wakacje i na lato! ;) Osobiście nie jeżdżę na nartach, ale chciałbym się kiedyś nauczyć ;> Obrazki są naprawdę piękne, dziękuję za wykorzystanie moich zdjęć! :D Jest mi naprawdę miło ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Znaczy się, 17 października nic ciekawego nie będzie, urodziny bloga (w pewnym sensie... jakby pierwsza rocznica mojego simowego blgowania) podsumowanie tego roku i tyle ;d nie zamierzam powracać, simsy to taka nuda dla mnie ze nie moge ;x

    OdpowiedzUsuń
  5. W sumie lubię lato i zimę, bo wtedy wiem jak mam się ubrać na dwór, a jak jest wiosna lub jesień to muszę ubierać na cebulkę xd Ja jeżdżę na nartach od ponad 8 lat! A raczej sezonów xd Bardzo łatwo się nauczyć. A na snowboardzie będę się dopiero uczyć jeździć. śliczne obrazki, pobiorę kilka .. i wstawię do notki powrotnej :33 Pozdrawiam {Happinessims}

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne. Biorę do postu ;3

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajne obrazki :D

    http://welove-sim.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. No nie wiem, przymierzam się do tego, ale czy mi wyjdzie? Nie wiem. To już musi być konkretny plan co do tego bloga... Nie będę zapeszać. I zawsze chciałam prowadzić bloga z opowiadaniem, ale nie umiem ich pisać ;< Hehe :D /addie

    OdpowiedzUsuń
  9. E tam, śnieg. Na na Święta czekam! No i w sumie moje urodziny, bo na początku grudnia mam. :D I Mikołajki! O matko, tyle prezentów w jeden miesiąc. xD Obrazki fajne. Drugi i przedostatni najfajniejsze. ;D | simple-sim

    OdpowiedzUsuń
  10. U Ciebie pięknie jak zawsze. Dodaję do sznurków i proszę o informacje na temat nowości :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. jakie cudne ! [creative-sims]

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję bardzo za te komplementy, ale mimo wszystko jeszcze sporo pracy przede mną ;) Jeżeli chodzi o poświatę wokół tytułu, a raczej cień to sprawa jest dość prosta:
    1. Wchodzisz na panel Blogspota i wybierasz zakładkę szablon
    2. Dalej Edytuj kod html -> otwórz projektanta szablonów -> zaawansowane -> dodaj arkusz CSS
    3. Wklejasz tam następującą formułkę (mam nadzieję, że kod się wyświetli):
    h3.post-title, .comments {text-shadow: 1px 1px 5px}
    i ot, cała filozofia ;)

    Co do przenosin to ja nadal do Blogspota przekonana nie jestem, bardziej zachęciło mnie to, że wszyscy tu są. Na wydziale Nauk Edukacyjnych sobie studiuję, dziękuję za ciepłe słowa :) Jak już wspominałam, ten błąd to wina aktualizacji EA, przy okazji następnej może się zniweluje, bo kilka razy już tak miałam. Tylko, że na następną aktualizację będę musiała poczekać do listopada, czyli wyjścia The Sims 3 Seasons, bo ręcznie instalować sobie nie mogę :/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ooo, moje bazy Brownki <3 Oczywiście, że capnę do notki <3

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie jest coś takiego, ze na lekcji z wychowawczynią każdy mówi, co chce dostać, i ta osoba, która ma daną osobę, słucha, co tamta mówi i jej to kupuje. Bo nasza pani nie chce żebyśmy sobie mówili, co kto chce, bo wtedy wiadomo by było, kto kogo wylosował, a to ma być niespodzianka. A i tak każdy rozgada, kto kogo ma. xD | simple-sim

    OdpowiedzUsuń
  15. drugi i przedostatni to moje must have ! a ja nie umiem jeździć na nartach i w sumie nigdy nie byłam :C średnio mi się chce, bo szczerze mówiąc na obóz bez kogokolwiek znajomego nie mogłabym jechać (jestem STRAAASZNIE nieśmiała jeśli chodzi o poznawanie nowych ludzi), a moi przyjaciele nie chcą jechać xd cóż, może kiedyś się wybiorę, może kiedyś .. ech, właśnie mam podobnie jak ty - mi to się nie chce nawet robić screenów - a na siłę aż tak nie potrafię, to za straszne. fuck, nadal nie dochodzi do mnie, że to koniec praktycznie września i czas się uczyć ... [truesims].

    OdpowiedzUsuń