6. Rodzina Knot

For many centuries early Amerindians lived as wandering hunters and gatherers of food. Then a more settled way of life began. People living in highland areas of what is now Mexico found a wild grass with tiny seeds that were good to eat. These people became America's first farmers. They cultivated the wild grass with great care to make its seeds larger. Eventually it bacame Indian corn, or maize. Other cultivated plant foods were developed. By 5000 BC Amerindians in Mexico were growing and eating beans, squash and peppers.


RODZINA KNOT

Przedstawiam wam nudną kociarę - Patrycję oraz jej koty
Psuja psuję
Cichego byka
I przygarniętą sierotkę - małą łapę
Mmmm głaszczemy cichego byka mrrr
Co ty tam robisz mała łapo?
Witom cię mój gościu!
Ugotuję wam coś co moje kotki lubią najbardziej!
Jak to ci nie smakuje?!
Psui bardzo smakowało, nie powiem.
A potem jeszcze mizianie... mhmhmhm
Przez ten czas pańcia poszła się ubrać jak człowiek.
-hej laska, wyjdziesz ze mną do kina?
-aaaaaaaaaach!
-nje
Ładna :3 Mi się bardzo podoba :3
Więc od razu na branie!
Pogaduchy z barmanem, który ma różowe oczy oO
Aaaaa! Tu jest kot!
-Ooo co tu masz?
Ten to już tylko kolega :3
On chyba coś sobie myśli haha
Cały dzień i noc pod domem stała, więc mi się jej żal w końcu zrobiło...
Heh, udało mi się z dwoma planami zrobić zdjęcie, fajnie wygląda nie powiem heh
Zaproszenie na przedmieście przez... blondaska
Furgoneta zajechała!
Nienawidzę takich dylematów...
No już jesteśmy wszyscy
Uwaga! Rzucam! Wszyscy paczą! Ronia w górze, nózia w tył, a kula won z mych paleców
Oh oh oh oh oh...
Uuuuouououououuuuuouououo!
Ach do tego i tamtego - Jak
Atak na njepo
Nje wiem jak ona to zrobiła, ale wyrąbała się na tor a w dodatku rzuciła i wszystko wygrała :C
A blondyn bez mojej wiedzy (taaak wolałam paczeć na gościówę bijącą się z podłogą) ściska moją simkę, na tej akcji dopiero złapałam ;C
Jak myślicie ? ;>
Bo tak na serio to oni tylko fotki sobie robili XD
Zmęczona po ciężkiej bibie ;c
Postanowiła zająć się swoimi kotami, dlaczego o tym zaraz
Wyszła sobie, a co, niech widzą jakie mam piękne ubranka
Hahahaha a ta zaczęła zwiewać od..
Pięknego wilczurka :3
Potem i tak go dziabnęła :3
Urodzinki sierotki :3
Zapewne imprezę urządza...
Pierwszy raz wszystkie tak pięknie śpią na jednym drapaczku :3
-No po prostu brak słów kochana...
Nje wiem gdzie on się patrzy :c
Tak zdemolowały mi cały dom.... poszłam po kanapkę i zapomniałam o pauzie... mniejsza, dlatego postanowiła się skupić na kotach, bo nie wiedziała, którego faceta wybrać
Potem Cichy Byk zaatakował Małą Łapę, która lata w powietrzu, wgl bardzo realistyczne te dymki i wgl uwielbiam je :3
Cichy byk udaje się w pokorze na spoczynek..
Hahaha wygląda jak ja, czaję się za lodówką i zawsze pytam mamy co mi teraz zrobi do jedzonka hah XD
Ach dobrze, że jestem behawiorystką ... XD
Poślymy, żem do uszko bom cimno i zimno chociaż u mnie w bloku wlonczyly my jużej okrzewane, żem hej!


Credit: 1, 2

8 komentarzy:

  1. Super :D Simka po zmianie fryzury i ciuszków jest śliczna *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku, o tym własnie gadałyśmy na fb - taka jesteś oryginalna i wgl, ze ja mam ochotę od ciebie odgapić tą rodzinkę <333 Ten blondasek jest fuuu, a ona go chyba lubi lubi, co nje? Cichy byk rlz xd

    OdpowiedzUsuń
  3. O matko, normalnie nie poznałam jej po tej zmianie. Myślałam, ze spotkałaś jakąś ładną dziewczynę i zrobiłaś jej zdjęcie. xD Nie no, fajna rodzinka tak wgl. ;D | simple-sim

    OdpowiedzUsuń
  4. Hahah, ale to fajne :3 Te kotki są słitaśne, ta simka w końcu też :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę Ci pomysłów, jesteś bardzo oryginalna! :) Ta simka na początku wydawała mi się brzydka, ale po przemianie wygląda świetnie ;D Fajne ma koty, ale współczuję jej, bo strasznie niesforne są xd

    OdpowiedzUsuń
  6. ożesz ty, musiałaś ją nazwać patrycja? XD hahaha, a jednak jej nju imidź jest śliczny :3 "Nje wiem jak ona to zrobiła, ale wyrąbała się na tor a w dodatku rzuciła i wszystko wygrała :C" hahahahaha, jebłam XDDD uhuhuh <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiesz co? Ja chyba odinstaluję te downloadsy *co prawda rodzinkę już usunęłam :c*, poszukam nowych, ale.. na jednym forum znalazłam taki obrazek z przekreślonym thesimsresource, czyżby to przez niektóre obiekty tam umieszczone mamy problemy? Możliwe, że to przez tą stronę D:

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale to mogą być takie osobne obiekty, ale ja wolę z tej strony nie ściągać :3 Ale żal mi tych obiektów :c

    OdpowiedzUsuń