7. Stocki


Ależ się cieszę, że w końcu czas wolny, od rana do późnej nocy zakuwam i zakuwam, szczególnie do konkursów kuratoryjnych, a i tak wiem, że szanse na przejście są znikome, zresztą razem z tym cyrkiem w szkole i kuratorium, ale w sumie jakaś powtórka do egzaminu jest, prawda? Niedługo będę próbne, mam nadzieję, że nie załamię się ich wynikami i jestem na dobrym etapie powtórki. Dzisiaj zamęczę was stockami, taaak wiem, nie lubicie tego i nie używacie, ale niestety nie dam rady na wstawianie rodzinki, czy grafikowanie, mam nadzieję, że nie będę miała zbyt dużo pasiomagów na plecach.

STOCKI [65]


































































Credits: 1, 2

14 komentarzy:

  1. Ja także trzymam kciuki, uda ci się kochana <33 Omnomnomonom stocki, nie wiem czy skorzystam, ostatnio to wgl nie robię grafiki, buu ;< Pozdrawiam :**

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę powodzenia w konkursach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudowne są te stocki :* Gif bardzo mi się podoba, powodzenia w konkursach:)

    OdpowiedzUsuń
  4. powodzenia w kuratoryjnych :D byłam w zeszłym roku na polskim - poszłoby mi dobrze, gdyby nie Kochanowski na wstępie, którego za cholerę nie mogę zrozumieć..później skapnęłam się, że to bez sensu, bo zdałam polski na dziewięćdziesiąt parę procent, histę na osiemdziesiąt coś ze względu na wos...i na szczęście dostałam się do liceum do którego 'chciałam', a w którym teraz się męczę pod względem nauki - reszta jest jak najbardziej ok . ech, a ja miałam cię tu poinformować , że zabieram stocki i korzystam z nich w najbliższej przyszłości XD [truesims]

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie łądne Stocki <3 omg *_* Ja nawet napisu nie umiem xd. A tak pozatym to śliczny szablonik *_*

    our-sims-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo przepraszam za mój komentarz , to nie w moim stylu , świetny blog , świetna animacja oraz obrazki : D
    Pozdrawiam < 3

    http://riyo-montgomery-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. I ja nie mogę uwierzyć, że te Stocki są zrobione podczas gry *-* [nju u mnie! :3 / s-by-sims]

    OdpowiedzUsuń
  8. trzymam za Cb kciuki <3 ale dużo stocków *_* przydadzą się:*

    OdpowiedzUsuń
  9. na pewno nie tylko ja je pobrałam,o ! ja uwielbiam je przerabiać, wycinać etc,to takie odprężające :33 głupia szkoła to wszystko niszczy. chcesz ? ja w sumie teraz trochę żałuje moich pochopnych słów XD nie natknij się na historyka mojej pokroju.. nawija całą lekcje (siedzę z tyłu i na dodatek jej nie słyszę), potem pyta z każdego gówna.. co tam że wszyscy jej nie ogarniają.. przez to że pyta nawet nie mogę spokojnie poczytać już książki, ech... przepraszam, że tak późno - wszystkiemu winna ta zua szkoła~!!!! [truesims].

    OdpowiedzUsuń
  10. Uuu, musiało boleć :( Mnie też zołza nie przeprosiła. Co do piesków z wielką chęcią bym ci oddała, jakby istniała taka opcja:3
    Przepraszam, że informowałam o nowych notkach, ale.. *nie umiem się wytłumaczyć!*. Wiem, że nie powinnam, bo nawet to napisałaś, ale obiecuję, że to się więcej nie powtórzy!
    Także pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. spoko, zapomniałam, przepraszam za to :CCC serio ?! :OO omf, naprawdę ?XD wiesz, właśnie chciałam przedstawić ich... tak jakoś. teraz aż się boję, czy nie zrobię z nich dziwolągów. nie lubię robić dziesięć takich samych postaci, szczególnie w fotostory - robi się strasznie nudno po krótkim czasie i wtedy zero pomysłów na dalsze odcinki...ale nie ja, ja mam pomysły, muahahaahah!! :3 oj tam, nie prafda, ja już zrobiłam aż (AŻ!) dwie sygnatury, na więcej brak czasu :C ale łikend mam wolny (czyt.biologii nauczę się jutro), więc zrobię ich więcej, he he.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne stocki! :) Pewnie czegoś użyję, szczególnie, że zbliża się Halloween, a niektóre z nich są baardzo mroczne. :)
    A wracając do notki numer 3, to powiem Ci szczerze, że mnie zainspirowałaś. :D Doszedłem do wniosku, że granie 8 osobowymi rodzinami, z wieloma pokoleniami już mnie nie bawi, staje się nudne, MONOTONNE i bez sensu. Dlatego postanowiłem, że będę podobnie jak Ty tworzyć jakiś oryginalnych, innych i wgl. Simów, którzy mi się nie będę nudzić itd.
    Więc po raz kolejny do blogowania powróciłem dzięki Tobie. :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję za miłe słowa! :) Ja musiałem mieć 17 różańców (normalnie 16, ale w tamtym roku nie byłem na spowiedzi w marcu, bo chory byłem i przez to 1 dodatkowo) :/ Współczuję Ci, ja to kończyłem przeważnie ok. 15 i zdążyłem jeszcze w domu posiedzieć i odpocząć przed różańcem ;>

    OdpowiedzUsuń