8. Ubrania ts2

Grzanuś wita! Czemu grzanuś? Bo mi cieplutko, hah! Co tam u was? Błagam, tylko nie mówcie co w szkolę, bo chyba się zakopię. Zdjęcie na początku moje dzieło, chyba pierwsza przeróbka, która mi się podoba, a zdjęcie stare z tamtego roku jeszcze, ale ciiiiii. Nie chcę się skarżyć, ale simy mi nie działaj, hm hm hm... coś wykminię... coś! Cynamonowa herbatka, książka, okularki i wszystko gra - nawet deszcze może sobie popadać - pozwalam mu. Dzisiaj może troszkę ciuchów do dwójeczki? Hm?

UBRANIA TS2


 
 
 
 
 
 
 


Credits: 1

13 komentarzy:

  1. Bardzo fajne ubranka, ale ich nie wykorzystam, bo nie mam ts2 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Większość ubrań naprawdę świetna, ale nie skorzystam, bo nie gram w ts2 :c Myślę jednak, że przydadzą się wielu osobom grającym w dwójkę :) Naprawiaj simsy, naprawiaj, bo ja chcę rodzinkę! ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne ubrania, mam jeszcze sims 2 ale nie wiem, czy bd w nie grać:< mam nadzieję, że naprawisz simsy <3 czekam na nn <3

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne zdjęcie :) naprawdę masz olbrzymi talent! :) ubranka bardzo ładne, jednak nie skorzystam, bo nie mam 'dwójki' :c

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne <3 gdy grałam w dwójkę, miałam wszystkie :D
    nn na rainbow-sims <3

    OdpowiedzUsuń
  6. czemu usunęłaś mój komentarz? ;c Chyba ze się sam usunął. To zwracam honor :3 Emm, u mnie notencja... no najpierw muszę zrobić te prezenciki dla was, tak jak mówiłam. A trochę ich muszę zrobić, bikoz chcę podziękować wszystkim po kolei, nawet tym, którzy już nie mają bloga. Np. takiej Simmy :D What familję? Ty zawsze robisz takie fajne, już się nie mogę doczekać <3 Ale daj jeszcze kiedyś z tą taka simką co była bodajże wilkiem czy cuś, nie pamiętam nazwiska... :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ahhh spokojnie na to wszystko jeszcze przyjdzie czas XD Nie no może nie, chociaż... :D No daj daj tą nową, ja na serio kocham twoje rodzinki :3 Ale skoro domek taki piękny to go pokażesz prawda? :))))

    OdpowiedzUsuń
  8. pobrałam wszystkie, yeaaah *_* dziękuję ci, właśnie potrzebowałam tego <3 co u mnie, a co nie w szkole, hm ? o, obchodziłam halołin... z koleżankami z klasy. zdjęcia wyszły przezajebiście i wgl było fajnie ! byłam jokerem <3 tylko włosy nie były zielone, bo nie wyszły, ech :C ale nawet miałam fioletowy płaszcz mojej przyjaciółki, yeah <3
    huuuh, co tam jeszcze ? muszę wziąć się za książkę też, ale nie chce mi się naładować czytnika :C [truesims].

    OdpowiedzUsuń
  9. Długaśna notka? No hmmm zobaczy się zobaczy, rzeczywiście należy wam się taka notencja, nie dość ze mnie długo nie było, to jeszcze przecież minęły urodziny bloga :D Twoje rodzinki są cudowne i bardzo je lubię ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. noo, bo kupiłam sobie e-czytnika, bo nie stać mnie, by wydawać po 3-4 dychy na każdą książkę, która mi się spodoba (a jest ich dużo, a wypożyczanie to nie to samo :C)...to zapraszam do artystycznej klasy, dzisiaj na dwóch polskich byliśmy w MDK-u, na przedstawieniu 'Eryka'.W sumie fajnie było, na dodatek mój wychowawca chce załatwić by, hm, chyba to był reżyser, przyszedł do nas i na lekcji poopowiadał o teatrze - pracy w nim etc.. dziękuję ci za pochwałę, cieszę się że jednak to ktoś czyta :3 świetne nie świetne, bynajmniej cieszę się, że są różne od siebie ... a w sumie muszę się zmusić, żeby dać w następnej notce coś innego, żeby tak pod rząd nie było samego fotostory, bo szybko pomysły mi się wyczerpią ... xd [truesims].

    OdpowiedzUsuń
  11. ja też mniej czytam niestety, a lista książek mi rośnie :cc wczoraj sobie kupiłam "osobliwy dom pani peregrine" - okładka mnie zachwyciła, a opis zainteresował, wjęc...minus 35 zł z kieszonkowego :c ale przeczytam ją, tak! jutro najlepiej :3 operacje żabie... brrr. w sumie i tak wolę biologię w wyborze biologia-fizyka xD ale artystyczna... dobra, nawet tutaj nie do końca pasuję XD miło mi, ale muszę zrobić coś innego, bo inaczej pomysły mi się skończą xd

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne ubrania <3 na pewno pobiorę :D i zapraszam na simsmyart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń