9. Screenshots The Sims 3 Cztery Pory Roku



Jak co niektórym poszły próbne testy? Mi mogły pójść lepiej, ale nie chcę sobie już zawracać głowy głupimi błędami. W przyszłym tygodniu garnie mi się pięć sprawdzianów, wyjście do kina na Bitwę Wiedeńską, i znając moje szczęście, parę uwag. Moje duszyczki w simsach śpią i śpią, ale to tylko wina mojego lapka i notbooka, który nie chce ze mną współpracować - zacina się przy 1,5 minutowej pracy, a to nie pozwala mi nawet na wejście w otoczenie, no cóż. Chyba jestem zmuszona poradzić sobie bez gry, co mi nawet dobrze idzie, co nawet dobrze znoszę. Jak tam szablon, podoba wam się? Pomimo wielu błędów, uchybień myślę, że nawet nadaje się na tutejszą publikację, gdyż tamten bursztynek mi się znudził. Dzisiaj znalazłam wiele screenów innych simsomaniaków z nowego dodatku. Szczerze mówiąc uwielbiam go; grafikę, pomysłowe atrakcje, funkcje, żałuję, że nie ulepszyli w takie pierdółki dwójki no ale przeżyję. Miałam dać simki do pobrania, ale nie mam screenów, kurczę nuum :C Może jak wróci z naprawy to dam w edicie ok? O ile szybko wróci z naprawy chociaż jeden z lapków.

SCREENSCHOTY THE SIMS 3 CZTERY PORY ROKU








































Credits: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

28 komentarzy:

  1. SIEMA BEJBE, TWÓJ SZABLON JEST MOIM MENEM <3

    mrfrankensim.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Szablon jest super, taki mroczny ;3 Ja też miałem próbne. Poszły raczej średnio :/ Pewnie nie będę zbyt zadowolony z wyników, ale myślę optymistycznie :) Skrinszoty świetne, chyba żadnego z tych jeszcze nie widziałem :D Uwielbiam te zdjęcia, a szczególnie chyba czwarte i piąte od góry <3

    OdpowiedzUsuń
  3. ahhhhhhhh jaki szablon *-* jeju jaki ten dodatek cudowny! zrobiliby takie bajery do dwójki a nie :/ wszystkie fotencje są suodkie, a najbardziej podoba mi się 10 od dołu XDDD

    OdpowiedzUsuń
  4. naawwww, tak tak, bardzo serio, jak Ci się będzie nudzić to możesz mi kiedyś użyczyć swojego graficznego talentu i coś stworzyć, byle właśnie w miarę takiej prostoty, bo ostatnio fazujęę :D haha, świetnie, że się podobają! powiem nieskromnie, że ja też ich uwielbiam i też ich uważam za cuda świata <3 XD
    żeby mnie obserwować wejdź w pulpit nawigacyjny - po lewej będziesz miała wszystkie blogi, które obserwujesz. Tam też masz tabelkę "dodaj bloga".
    Klikasz, wklejasz adres i wio :3 A ze względów estetycznych nie dodałam tego pola.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuudowny wygląd bloga, nie mogę się napaczeć:3
    Nie mogę się doczekać, aż dostanę CPR, fajne screenshoty:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z historii wyniki poznałem w piątek i jestem nimi trochę zawiedziony xd Ty masz ts3? Pytam z ciekawości xd

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak uważasz :) Nie wiem, czy potrafiłbym się teraz z trójki do dwójki z powrotem przestawić ;> W każdym razie trójka wymiata, serdecznie polecam! ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. no nie wiem nie wiem, mam przygotowane rzeczy na notkę ale ziroł chęci XDD ale co ja tu widzę chcesz się na trójkę przestawić? njee nie rób mi tego, ty jedna grająca w dwójkę pozostałaś ;cccc no ale dobra przyznaję, ze mi też się jakoś trójka bardziej spodobała gdy ujrzałam cztery pory roku ^^ no ale. kurde, no nie mogę się napaczeć na ten twój wygląd bloga *-*
    ~ addie która jest leniuszkiem bo się jej nie chce zalogować

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam nadzieję, że będziesz mieć ts3 :D Też się bardzo cieszę, mimo, że to były próbne, to bardzo się stresowałem xd Pomimo, że chyba nie ze wszystkim dobrze sobie poradziłem, to wolałbym żeby były to już te właściwe ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ahh nie zawstydzaj mnie :3 ale które rzeczy? jak ja mam minimalną ilość pobranych mebli XDDD najprawdopodobniej z jakimś domkiem pobrałam ^^ krzesełko jest fajowe, wiem :3 twój wygląd jest cutmiut <333 a możesz sb zmieniać, zakład że kolejny szablon będzie równie genialny? *-* ty masz zawsze pjekne nagłówki, pamiętam jak się podniecałam takim twoim na onecie, takim fioletowo-zielonym, ahhhh on był też bjutiful ♥ ooo jakie buciki? ja chcę wszystko wiedzieć! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. te buciki są śliczne, awwwrr <33333
    nwm gdzie pobieram takie domki XDDD ale być może to ta stronka: http://www.idg.pl/ftp/pobierz/gry/8894.html chyba xdd
    taki fajny, taki jednokolumnowy, taka simka z dwójka, sesja, emm... chyba inssy? :3 taki miała jakby wir XDD na pewno pamjetasz ^^

    ~addie

    OdpowiedzUsuń
  12. boże kochany, nowy szablon *_* chyba również wezmę się za html, skoro takie cudeńka można w nim tworzyć ... <3 próbne testy miałaś ? jaka ja nie uświadomiona teraz po odejściu z gimnazjum ... u mnie są próbne matury i na szczęście mam codziennie na 11.50 . w przyszłym tygodniu czeka mnie pr.klas z chemii i fizyki .. dwa najwspanialsze przedmioty, nie ma co.
    pory roku z chęcią bym kupiła, ale teraz jak wgrałam dwójkę to nie mam miejsca na nic innego, a szkoda :C może jak skończę wfm i znudzi mi się dwójka to zakupię, bo jak obejrzałam trailer i po zdjęciach to zapowiada się na prawdę ciekawie (najbardziej oczekiwany przeze mnie dodatek...). serio zgadłaś wcześniej, że Esme będzie w ciąży ? : O ja sama nawet o tym nie wiedziałam, dopiero teraz tak wymyśliłam .. xD

    OdpowiedzUsuń
  13. proszę bardzo :)) No był hipnotajzing *-* ahh szkoda ze już go nie masz ;c mi też szkoda ze wszystkie moje początki z blogowaniem, z grafiką zostały na laptopie, który sie nie chce włączyć, uggghhhrrr -,-' tak to bym to wszystko sb zgrała na pendrajwa i ziuuup, na komputer :DDD i jakby kiedyś nie było internetu to bym sobie wszystko przeglądała XDDDD


    ~ addie

    OdpowiedzUsuń
  14. no ja mam tak samo XDDD dlatego tak ostatnio często zmieniam szablony, bo jak się na nie napaczę to mam ich dość ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. *_* Szablonik cudny ! *_* Screenshoty takie fajne . TS2 :4 Pory roku w porównaniu z tą odmianą pór roku w Simsach 3 to za przeproszeniem gówno . pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Bożeno jaki szablon *O* Masz talent dziewczyno! Ja już mam Cztery Pory Roku i to dla mnie najlepszy dodatek ;) Pozdrawiam


    /galaxy-sims

    OdpowiedzUsuń
  17. ahahahhaah zamiast "Boże" używam "Bożeno" bo mam nie wzywać Boga nadaremno :D no właśnie coś nie wypala z tą rodzinką bo ciągle pojawia się ten komunikat i wywala mnie z gry :C wiesz moze jak temu zardzić?




    /galaxy-sims

    OdpowiedzUsuń
  18. szkoda że trzeba zrobić format :/ nie chciałbym tracić dodatków, musze poszukać innego sposobu. Jak informatyk zrobi Ci format to napisz czy zadziałało ;)Pozdrawiam


    /galaxy-sims

    OdpowiedzUsuń
  19. To może specjalnie do ciebie w nowej notce dodam downloady do ts2 i rodzinkę Grump? :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Hmm.. zależy od weny, screenów i czasu:D Może w środę, a jak nie to w weekend dopiero;)

    OdpowiedzUsuń
  21. dziękuję! :D z tych testów, których wyniki już znam, to poszło mi średnio. jak na razie najlepiej poszło mi z angielskiego, jestem w miarę zadowolony ;) a Ty znasz już wszystkie wyniki próbnych? jak Ci poszły?

    OdpowiedzUsuń
  22. Według mnie szablon jest cudowny, uwielbiam takie klimaty!! Ja już wyczekuję tego dodatku aż go dostanę w moje łapki :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale masz śliczny szablon <3
    Mam nadzieję, że mi wybaczysz , że tak dawno Cię nie odwiedzałam, lecz zupełnie nie miałam czasu ! Postaram się to nadrobić :)
    Nie mogę się już doczekać jakieś rodzinki , dodaję Cię do obserwowanych xD

    OdpowiedzUsuń
  24. szablon jest ślicznyyy <333 i te zdjęcia... mnie do gustu najbardziej przypadł wkurzony gość przebrany za hot-doga.. :P/ simsmyart

    OdpowiedzUsuń
  25. mój szablon jest taki napaćkany ze nie mogę paczeć, ale na imprezę już zrobię nowy lepszy ładniejszy, na sto procent ^^ huehue, szczerze ci się przyznam że kilka dni temu też Na Święta nie miałam, ale hopsiup z torrentów sobie pobrałam :DD Ojjj no wiem że to takie trochę jakby nielegalne (XD) ale jakoś trzeba sobie radzić, stwierdziłam, że jak mam zrobić ta imprezę bez świątecznych ozdób, mikołaja i tak dalej? ;c Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  26. ja pieprze jakie śliczne *-* pobieram do szabloniku <3 mrrr xd

    OdpowiedzUsuń
  27. ahh, długa historia -,-' taki jeden frajer mnie popchnął i bum. Nieważne, zapłaci mi odszkodowanie :D Ojj żeby ci się naprawił komputerek :* Dziękuję za życzenia :)
    A kiedy u cb jakaś nn? Czekom <3

    OdpowiedzUsuń