11. Dom do pobrania ts2


6 komentarzy:

  1. DAŁAŚ znak życia!! <3333
    Świetny dom, gdybym tylko miała ts2 w domu -,-' zawsze miałam problem ze zrobieniem porządnego domu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja niestety też nie posiadam TS2, w sensie siedzą mi w szafie nie zainstalowane. Ale domek śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. gdybym grał w ts2, to bym pobrał - ładny dom :> nareszcie dałaś znak życia, ale zdziwiło mnie, że nic nie napisałaś, bo fajnie się czyta Twoje wstępy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak mi ts2 zechcą się zainstalować, to na pewno pobiorę, bo śliczny <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny, ale nie gram za bardzo w dwójeczkę ;c Nigdy domków nie umiałam robić, heh xD <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Dom ciekawy, aczkolwiek nie mam zainstalowanej 2 ale miło powspominac :) Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń