12. Ubrania ts3


 

 
  DOWNLOAD






DOWNLOAD 







 DOWNLOAD




















11 komentarzy:

  1. Spooro downloadów *-*
    Pobrałam kilka :)
    Pozdr. !

    OdpowiedzUsuń
  2. spadłaś mi z nieba ! . akurat komputer przyszedł z naprawy, nie mam dwójki (boże, moje fotostory... ;C), więc wzięłam się znowu za trójkę . radość z instalowania tych dodatków XD co u ciebie, nie odzywasz się, w postach też nic nie piszesz :CCCC

    OdpowiedzUsuń
  3. jakie zajebiste *-* tego mi trzeba, zwłaszcza ten taki sweterek we wzorki, zarzucony nooo, nie ważne, ważne, że jest XD napisz coś w poście, a nie same dodatki, bo smutno tak :CCC

    OdpowiedzUsuń
  4. niektóre donloads'y świetne, parę mam :) szkoda, że już nie piszesz w ogóle w notkach, bo lubiłem poczytać Twoje wstępy :<

    OdpowiedzUsuń
  5. GENIALNE ! Z PEWNOŚCIĄ POBIORĘ KILKA RZECZY :)

    OdpowiedzUsuń
  6. to nie jest prawdą,że masz mało czytelników, bo masz ich mnóstwo,tylko pewnie komentarzy się pisać nie chce :c Ty zawsze będziesz naszą porozrzucaną, pisz, pisz <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Szukałam tych sweterków z pierwszego downloadu! Wspaniale, że podzieliłaś się z nimi z nami <3 Dzięki, dzięki, dzięki! :**

    OdpowiedzUsuń
  8. ah, w sumie to też racja... śmieszne, ludzie ostatnio zakładają znowu blogi o simsach, a komentarze, które piszą to zwykle ' fajnie, wpadaj do mnie' . ale pisz właśnie dla tych kilku osób, które odpiszą coś na to, co ty napiszesz w notce :>

    OdpowiedzUsuń
  9. jssims, pierwszy przystanek przy ściąganiu ubrań :p

    OdpowiedzUsuń
  10. a to też racja, czasami zastanawiam się po co prowadzić bloga dla komentarzy "boże, jak wspaniale, daj coś nowego <333" , po takich komentarzach ma się wrażenie że pisze się do ściany XD łojezu, to się ogromnie cieszę : 33333 hm, moim zdaniem bez sensu usuwać notki, bo później będziesz żałować (wiem coś o tym). wróć z czymś nowym, (jeszcze, o ile można :O) wspanialszym :D.. nie ma za co, jednak jestem choć troszkę dobra w podnoszeniu na duchu xD

    OdpowiedzUsuń