14. Screenshots of black pearl

 Witam witam, jakoś często do was pisze, zauważyliście? To znaczy często jak na mnie heh. Na górze moje ułomne arcydzieło, a raczej uwieczniony błąd w grze bo na zdjęciu Rod czy Ron.. gość od wielkie różowego pudełka, w którym zazwyczaj jest komputer roznoszony wszystkim nowy sąsiadom hehe. Co tam u mnie? Ogarnęłam fizykę! Caluteńką! Jestem z siebie dumna! potrzebowałam tylko 3 dni haha, tylko... chcę jeszcze chemię przelecieć i historię, wtedy już będę o wiele spokojniejsza o te przedmioty na egzaminie huh. Trochę się pobawiłam i porobiłam troszkę screenów labradorki pana Szpadla - zawsze rozwala mnie to nazwisko, rozkręcę trochę jego perypetie... Nananana ale mam dobry humor przez tą fizykę chyba pierwszy raz w życiu haha. Powiem nieskromnie, że jakoś dobrze spędzam te ferie, dobrze rozkładam czas, większość na naukę potem relaks albo simsy albo książka, po prostu nie spodziewałam się, że aż tak się zmobilizuję. Żeby mi się tak chciało przez najbliższe trzy lata huhu trudno będzie, ale w końcu od tego jest życie, żeby dostawało się kopniaki i za każdym razem umieć sobie poradzić, aby i lecieć prosto i miękko lądować.















 Trochę fotencji również tutaj

7 komentarzy:

  1. ooo fajnie, że ogarnęłaś :) ja jeszcze nie mam fizyki.. ale Ci zazdroszczę.. masz ferie a ja nie ;c to życzę powodzenia na egzaminie <3 a zdjęcia są bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zazdroszczę mobilizacji i determinacji! ja też trochę się pouczyłem na sprawdziany i kartkówki po feriach, przynajmniej potem będę miał mniej roboty, a planuję jeszcze w te ferie porobić lub chociaż poprzeglądać jakieś testy ;) fajne screeny, czekam na więcej :D pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak widze fotosy z dwójki to mnie korci, żeby ją zainstalować, heh. Tylko wielki stos płyt mnie zniecheca, bo jak myśle o instalowaniu tego wszystkiego, to się nie chcę człowiekowi ;D Donald Szpadel wymiata!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fizyka to czyste ZUUUŁOOO nie cierpię tego przedmiotu, choćbym nie wiem jak długo nad nią siedziała to za chiny jej nie rozumiem i stosuję taktykę ZAKUĆ, ZDAĆ, ZAPOMNIEĆ :D Ale jestem pod WIELKIM wrażeniem twojej determinacji świecisz przykładem dla starszych. TS2 raaany jak ja w tą część daaaawno nie grałam aż wstyd ^^
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Łał oO podziwiam :) ja przez pierwszy tydzień nadrabiałem zaległości ;< bo nie było mnie 7 dni, a przez ten czas tyle w szkole robili, że normalnie taki materiał zająłby z 3 tygodnie.
    Świetne zdjęcia, czekam na historię tego sima. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. urocze psisko, a ja się skromnie pochwalę, że mam zwierzaki w trójce <3 i do tego ściągnięte, które działają !! boże, podziwiam i zazdroszczę . przez cztery lata nauki fizyki jedyne co pamiętam, to pierwsza lekcja organizacyjna. a nauczyć się to zbyt wielka rzecz dla mnie (mówię to świadoma, dostałam 5 z pracy klasowej, ale nie mam pojęcia co ja pisałam).
    Teraz mnie czeka gorąca randka z chemią <3 mm, cieszę się, że robi sprawdziany z zadań z podręcznika, ale z drugiej strony... zrobiłam wszystkie zadania spod tematów, sprawdź czy umiesz...a zostało mi jeszcze 23 zadania, do tego ogarnąć je wszystkie na czwartek ... coś czuję, że środy nie spędzę pod znakiem simsów (jako iż mam rekolekcje + jestem chora = czas na nic nie robienie)... i powodzenia w uczeniu się historii ^^ (daty to zuo, wiem to . ).

    OdpowiedzUsuń