18. Again and Again, you're chasin' a dream yeah





Notka rozpoczynana piosenką Hooters'ów, uwielbiam, nigdy mi się chyba nie znudzi. A jak wam mija majówka? Ja już od piątku leniuchuje, a co. Ajajaj w końcu dorwałam się do simów, mm ale tęskniłam, zrobiłam.. zwykłą rodzinkę, znaczy dla mnie z niezłą fabułą, ale to jak zawsze, każda rodzinka ma jakiś cel, żeby się u mnie znaleźć hehe. Na pewno ktoś umrze haha, znaczy - zamorduję. Ale ale. Miałam robić jakieś fotostory czy cusik, miałam nawet zdjęcia, ale po dłuższym czasie zgubiłam wątek. Poza tym to strasznie męczące, że nie mogę grać normalnie rodzinką, bo jest jakiś z góry określony schemat. Dlatego pozwolicie, że będą dzisiaj fotki z tej rodzinki?


 Urocza kicia :D
 Mamooo śmierdzę
 Książkoholiczka ze swoim psiakiem - czyli moje wymarzone życie
 Utknąłem
 Prowadzę obserwacje, ale te motyle zaraz mnie wyprowadzą z równowagi
 Nananananna tarzu tarzu hehe
 Mówiłem, że mnie wpienią... wynocha!
 Drzemka... dziesięciogodzinna jak dzisiaj hah
 Nazbierałem więcej suko
 Cholera, co ty mi tam robisz?!
 Bajolodżi is still waiting for me
 Haha uwielbiam te machanie uszami
 TRZY Z BIOLOGII - thank you God
 Podoba mi się to ujęcie



Kochani! Jeżeli ktoś posiada snapchata niech mnie śmiało dodaje, moja nazwa to:
APTERYGIFORMES
Fotka pochodzi z rodzinki Wright stworzonej przez Conaie Kinney z bloga unusual-sims.blogspot.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz