23. 'Cause tonight I cannot go hunting for stars, no no // Pictures

Wakacjony i taki upał ajjj tylko leżing smażing plażing... brakuje plażing ale to już niedługo :D! Niedawno stworzyłam simkę, zupełnie nie w moim stylu, ale zaczyna mi się podobać.. dobra przyznaję strasznie mi się podoba, dzięki niej odzyskałam tą pasję gry sprzed kilku laty, kiedy to dostąpił mnie zaszczyt zagrania po raz pierwszy w simsy mmm piękna sprawa. Dzisiaj badziewiaste obrazki, są nawet dwie wersje jednego, boo bo bo bo nie mogłam się zdecydować xD

Pictures [6]








Aa wracajać do tej simki... to ona :D 

Może w następnej notce jej sesja? C:

7 komentarzy:

  1. Wreszcie mogę skomentować kontem bloggera, a nie tylko Google+ :) Obrazki ładne, na pewno jakiś wykorzystam! A Twoja nowa simka jest ciekawa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam dopiero Noreen powiedziała mi, że jest jakiś błąd - przepraszam ;_____;

      Usuń
  2. Naprawiłaaaaś! <3 Simka jest cudna, ma coś w sobie c: chcemy sesję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam jeszcze raz za takie utrudnienia ;____;
      Pewnie już szykuję sesję C:

      Usuń
  3. obrazki cudne, skorzystalam :) czekam na sesje dimki i moze nawet jej losy?
    buzi!

    OdpowiedzUsuń
  4. Obrazki cudne napewno skorzystam :D
    Ogółem bardzo fajny blog <3

    OdpowiedzUsuń