26. Is it right? // Download sims [ts3]

Cześć miśki :D Mmm pisać do was z rana przy kubku herbatki omnomn C: Zdjęcie na tumblr dodane teraz tylko notka tu. Hmm to na pewno ostatnia notka w wakacje... Wątpię, że będę dodawać tu cokolwiek w roku szkolnym, może podczas przerw świątecznych ferii czy innych świąt aczkolwiek nie mogę was o tym zapewnić.. boo mam dużo planów do zrealizowania, boję się, że trochę za dużo sobie obiecałam.. ale spróbuję.. do odważnych świat należy haha :D Na tumblrze na pewno będę dodawać w miarę systematycznie fotki, boo bo bo bo to tylko fotki, a mam ich mnóstwo :) Trochę zrobiłam porządki na tumblrze, hm hm hm a teraz chyba pora na mój pokój po tej całej przeprowadzce haha :D Zmykam do sprzątnięcia tych wszystkich książek, a wy łapcie trochę simsiaczków ;)







 
































 DOWNLOAD


credit: 1

13 komentarzy:

  1. Fajni, oryginalni simowie :) Twojego autorstwa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie nie, gram tylko dwójkę - nie jestem w posiadaniu trójki, ale masz rację zapomniałam o creditcie, dziękuję :D

      Usuń
  2. Śliczni simowie. Lubię patrzeć na oryginalne buźki. ^^
    Trzymam kciuki, zeby porządki poszły sprawnie. Mam nadzieję, że znajdziesz czas na bloga w roku szkolnym <3
    Pozdrowienia i jak najlepszych wyników w szkole! (nie wiem, czy będzie okazja życzyć ci tego później c; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha też uwielbiam się tak paczać :D
      Powiedzmy, że idą sprawnie... zdenerwowałam się i wywaliłam wszystko z półek co oznacza, że sprzątania jest dwa razy więcej XD Liczę, że po tych porządkach nie będę musiała sprzątać na święta xd
      A dziękuję bardzo, tobie również życzę udanego roku szkolnego :)

      Usuń
  3. Ja tak samo, mam masę planów na nowy rok szkolny, które praktycznie pozbawiają mnie własnego życia, no ale trzymajmy za nas kciuki ;) Simowie są bardzo oryginalni i ten piesek taki kochany aaaaa <3 Pobieram, bo wreszcie działa mi trójka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie te simy są strasznie do siebie podobne... Od razu wiedziałam, że pewnie z jednego simblra. XD Ciężko mi wybrać najlepszą postać, ale Jamie jest w miarę fajna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Simy śliczni szkoda że nie twoi :(

    Zapraszam do mnie

    simy1999.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybym grała w trójkę to może coś bym tam potworzyła ;_;

      Usuń
  6. mm pobrałam kilku, a Naveen najbardziej mi się spodobał <3 rozumiemy Cię, na pewno każdy aktywny teraz bloger będzie pisał mniej :c i ja pewnie też wrócę do dodawania notki co dwa tygodnie, jak nie dłużej
    buzi!

    OdpowiedzUsuń
  7. Simowie bardzo ładni, ciekawe, czy kiedyś pokażesz swoje dwójkowe twory, hihih <3 Wiadomo, rok szkolny i ja też zaraz spadnę na aktywności bo na sam początek mam dużo do roboty :c Pozdrawiam! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśniie myślałam nad dodaniem swoich simów, którymi gram - uwielbiam ich haha ja skromna, alee problem w tym, że ja ich tworzę po kilka sekund w grze.. ale w wolnej chwili może zaczepię o warsztat :D
      Również pozdrawiam ;)

      Usuń
  8. Wow, super na pewno skorzystam i pobiorę bo wydają się być naprawde fajni hah ;D Widzę, że nie tylko ja mam masę zajęć itd
    Ale mam nadzieję, że niedługo pojawi się jakaś notka ;)
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niektórzy bardzo ładni ♡
    Zapraszam na mojego bloga :
    SimsLoveForever.blogspot.com
    Było by miło jakbyś skomentowała :-D

    OdpowiedzUsuń