25. We go together or we don't go down at all // Download Paintings [ts3]

Cześć moje potworki :D Jak się cieszę, że już po wszystkim, tj. w końcu zwiozłam wszystkie swoje rzeczy - uważam przeprowadzkę za zakończoną :D! Znaczy... Teraz to wszystko rozpakować, ale damy radę - dużo gorzej było to pakować... i ten strach, że walizki zaraz nie wytrzymają haha :D Co prawda wolałabym jeszcze polenić się w łóżku, ale obiecałam sobie, że ani jednej straconej minuty! Także dzisiaj mam nadzieję dość przydatne rzeczy, znaczy.. hm... po prostu mi się spodobały, więc... why not? :D

Download Paintings [ts3]


MediaFire (.Package)


 DownloadBox / Mediafire





 DOWNLOAD: Mediafire


 » DOWNLOAD

» DOWNLOAD

11 komentarzy:

  1. Gratuluję udanej przeprowadzki! Obrazy ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że przeprowadzka się udała :) Też miałam się już dawno przeprowadzić, ale ciągle mamy jakiś problem z działką.. Te downloady są świetne, serio. Jakbym blogowała o ts3 to zaraz miałabym je w grze, ale nie pobieram mebli jak na razie, żeby znowu nie zepsuć sobie simsów :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz moja przeprowadzka doszła do skutku po 4 latach :D

      Usuń
  3. Piękne obrazy, kiedyś może pobiorę. Btw, te z Paryżem już mam od jakiegoś czasu, naprawdę super są. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie cudne obrazy! z reguły nie pobieram mebli do trójki, ale z tymi nie mogę się oprzeć! teraz mieszkasz sama?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz przemieściłam się z rodzinką o 100 km na południe :D

      Usuń
  5. Świetne downloady! *-* Pobrałabym wszystkie, ale trochę szkoda miejsca na dysku... No i które z tych cudeniek wpuścić do gry, no które? :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby chodziło o dwójkę to chyba bez namysłu pobrałabym wszystkie bo zawsze mam niedostatek takich rzeczy :D

      Usuń
  6. Bardzo fajne downloady, może kiedyś pobiorę :) Ogółem napisałam komentarz w jakiejś starej notce XDD Dodaję bloga do listy odwiedzanych przeze mnie :) Odpozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładnie wyglądają wybrane przez Ciebie obrazy do pobrania. Te z simowym, zielonym diamentem są kreatywne, jest nawet kot z tęczą. xD Widzę także, iż wybrałaś sporo dodatków z Francją. Popularne zwroty, no i wieża Eiffla oczywiście. Przypominają mi się aż lekcje franca, to w sumie dobrze, bo niedługo znowu szkoła. Odświeżę sobie pamięć. ;) Z filmów jeszcze plakaty znalazłaś? Fajnie. ;D Zastanowię się, czy może czegoś by stąd nie pobrać.
    Deszczpada007.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też chciałam mieć francuski w szkole, ale głupia ja wybrałam niemiecki ;______;

      Usuń