28. So this is Christmas


So this is Christmas nanana i love it! Co tam u was? Pomijam już fakt, że notkę piszę po raz setny, bo blogspot lubi sobie ze mnie żarty porobić... Pewnie tak jak ja cudownie się lenicie... uwielbiam to, strasznie mi tego brakowało. Co nowego u mnie hmm pewnie zauważycie, że na saaamym dole znajduje się rodzinka... z trójki. A owszem, dostałam od Mikołaja trójeczkę <nie nie jestem za duża na Mikołaja>. Tak wiem, żyję sto lat za murzynami i pewnie dopiero za dwa lata przekonam się do czwórki... ale tu pojawia się moje pytanie, czy możecie mi przybliżyć różnicę między sims3pack a package? I need to know it! Na razie gram bez niczego ot tak na czysto - mam takie dziwactwo, że jak dostanę nową grę, dodatek to zawsze gram w stu procentach tym co stworzyli autorzy, także z góry przepraszam stałych zapaleńców trójeczki, że tak będziecie obrzydzeni tymi strasznymi widokami nudnych maxisowskich ubrań, fryzur czy tych obrzydliwych mebli, haha! A jak na razie zapraszam na ciąg dalszy.


DOWNLOADS [TS3]




Download


 Download Wall and Leaning painting

Download Small leaning car painting




 




Download Prints (.package only)




 Download here (sims3pack & package)




GRAPHIC [4]







RODZINA CALABAZA

Dyniowata, odpowiedzialna, rozsądna, sprytna Marie

Dyniowata siostra pierwszej dyniowatej - Poly, która uwielbia wyrywać facetów... szkoda, że taka pusta xd

I ich starszy psiak - Alfredo

 I tak właśnie skończyło się wyrywanie jednego z małżonków... ale jednemu jak widać bardzo się podobało...

Foch ofiszjal ._.

"Dobra stara weź mi wybacz, przecież nie chciała ci odbić faceta.. chciałam, żeby mnie tylko przeleciał!"

"nothing happened..."

"nothing to do here..."

"Ugh widzisz! Nawet jej bardziej nienawidzę niż ciebie siostro"

Obrończyni swojego męża...

"więc mówisz, że ty i Mortimer to tylko przyjaźń?"

Ten wcielony diabeł swoimi rękami wprowadza piekło do tego domu!

"and now, tell me about your marriage"

"Mortimerku mam na ciebie dziś ochotę.."

Ty zdrajco... skończyły się już dla ciebie kiełbaski pchlarzu....

"Ok jednak z Mo to było nieporozumienie... szukam dalej"

 Aww uwielbiam to ujęcie

"Będę garncarzyć!"

"Ach ta dzisiejsza zaganiana młodzież i jej brak czasu na higienę..."

"Och idziesz już?... Jest mi z tego powodu tak wszystko jedno.."

"Lewitujące kwiatki.. kij z tym że garnek się nie udał.."

"Tak! Więcej kwiatków!"

"Tam są drzwi.. proszę spadać"

"Wątroba, cztery nerki... doleję jeszcze trochę natlenowanej krwi!"

"Ach te wirujące hemoglobiny.."

"Lecę cię ratować!"

"Dobra... dzwonię!"

RODZINKA GLOVER

 Rodzinka stworzona przez autorów gry, zabijcie mnie ale na śmierć nie pamiętam...

"No masażyk wyborny, wyborny"

"Nie wiem czy się zgodzisz..."

"Ale..."

"Pójdziesz ze mną na randkę?"

W moim rodzinnym mieście nie było nawet takiego fajnego kina ;-;


"Będę mężczyzną i ugotuję coś!"

"Świetnie, że zacząłeś od pieprzu a potem sięgnąłeś po mleko..."

 "Zimny był ten prysznic ;_;"

"Ja dziennikarzę"

Zapaleniec i jego pierwsza powieść!

Nie wiem co to za fetysz grać w łazience...

"że ten.."

"Znaczy no wiesz.. trochę przypał, żebyśmy po takich igraszkach nie byli parą... to jak?

 
 "Pomyślmy... najpierw śniadanie dla mnie czy może śniadanie dla mojej dzikiej tygrysicy...."

"Dobry wycisk nie jest zły... dobra to wszystko dla niej.."

No przecież zdziwiłabym się jakby grała w swoim pokoju...

"don't say anything... nie tak to sobie wyobrażałem.."

"Już chyba nic mnie nie zaskoczy..."

"Cześć miła starsza pani!"

"Oh how could you!?"

"Zaraz to najpierw ją porwali a potem zabili? Podejrzane..."

"Ok i'm so scared.. maybe.. ok stop it"

And now forever C:

"Biegnę po naukę!"

"Because i'm pregnant"

"I... ogólnie ee.. sztosik listki...."

"16 listków... tylko nie mów nikomu.."

It's time!

Doktorek jak widzę ważniejsze sprawy na głowie :D

"Gupi doktorek"

My sweet boy... oh.. two boys ofc

Razem tacy szczęśliwi c:

9 komentarzy:

  1. Sto lat za murzynami? Pls, ja gram w TS2 od 2008 roku (no, wcześniej może nie znałam tej gry więc to co innego) a w trójkę od roku dopiero XDD W czwórkę póki co nie zamierzam, to jedyna część gry, która póki co mnie nie urzekła. Chętniej za to rzuciłabym się na jedynkę!
    Pliki package wrzucasz do Mods -> Packages w "Dokumentach" i już się o nie nie martwisz, a s3p do Downloads (też w dokumentach) i instalujesz przez launcher. ;3 Wbrew pozorom łatwo to ogarnąć. I pamiętaj - jeśli gdzieś dają do pobrania ten sam plik w package i s3p to pobierz tylko jeden, który wolisz. Ktoś kiedyś mi powiedział że trzeba pobierać oba i przez pewien czas zupełnie niepotrzebnie dodatkowo śmieciłam sobie grę.
    Downloady ładne, choć takie typowo świąteczne. Wstrzymam się z pobieraniem, ale w razie potrzeby będę wiedziała gdzie uderzać. :D
    Uwielbiam Twoje zdjęcia z TS2, ślicznych simów robisz! <3
    A rodzinka z trójki... cóż, może simowie nie są najpiękniejsi, ale spokojnie, monitor mi nie pękł! :D Swoją drogą, jak zaczęłam grać w TS3 to przez pierwsze tygodnie też nie używałam CC. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Kurczaki, a ja jakoś napaliłam się teraz na trójeczkę i coś mi się wydaje, że długo nie wrócę do dwójki, chociaż do dwójki mam masę dodatków co też kusi.. :D

      Usuń
  2. jeny, jakość Twojej grafiki w sims 2 nigdy nie przestanie mnie zachwycać! jak to robisz?:( obie rodzinki świetne, "lecę Ci ratować" mnie powaliło :") e tam z tym maxisowskim wyglądem simów, jeśli rodzinka jest fajna to i bez dodatków będzie dobrze wyglądać :D poza tym, powracają wspomnienia jak to się zaczynało rozgrywkę jako niedoświadczony dzieciak :") downloady cudne!
    już po świętach, więc zamiast wesołych świąt życzę Ci udanego sylwestra:D buzi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O rany dziękuję pięknie :*
      Dodaję trochę kolorków a potem tylko rozświetlam w danym miejscu taaaka jasna kropa XD
      Ja np uwielbiam wracać czasami do tych maxisowskich rodzinek, aby przypomnieć sobie jak to się grało będąc dzieckiem.... dobra dalej nim jestem :D
      Jeszcze raz pięknie dziękuję i również życzę wybuchowego sylwestra i jeszcze lepszego nowego roku :)!

      Usuń
  3. O matko! Kocham te zdjęcia z dwójki! Są po prostu cudowne, używasz jakiś akcji, czy po prostu je rozjaśniasz? Są bajeczne, a simowe jacy piękni! <3 Ja to Cię normalnie ubóstwiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodaję kolorków i bawię się krzywymi.. wszystko w gimpie, gdzie niestety nie ma akcji ;_; Więc trochę mi to zajmuje... hah dziękuję ślicznie :*

      Usuń
  4. Świetne są te zdjęcia z 2, moje nigdy nie były tak dobrej jakości. :( Twoja rodzina z trzeciej części generacji simów także mnie urzekła i czekam na więcej. Dodatki są bardzo fajne, szczególnie te sweterki świąteczne. Z góry przepraszam za spam ;p ale być może chciałabyś wejść na bloga mojego i koleżanki: http://tworki-i-potworki-thesims3.blogspot.com/ Wstawiamy tam simki z TS3 a także spis dodatków do nich. Niedługo całe simki w całości będą do pobrania, więc może będziesz zainteresowana. Jak nie, to przepraszam, ale na twojego bloga będę zaglądała. :d

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia z dwójki nieźle Ci wyszły. I te ich teksty xD
    Ja tam lubię rodzinki autorów w TS3. Zauważyłam, że porodem mocno przejęła się p. Zadek xD A można wiedzieć, jak się nazywa chłopczyk?
    Pozdrawiam
    lifemysims.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę, że nie tylko ja wole starsze wersje :) ogólnie lubiłam najbardziej dwójkę, ale nie chce mi się zainstalować..:/ Szczerze to nie wiem czym się różni sims3pack od package XD pamiętam jedynie, że wolałam instalować sims3pack, było o wiele łatwiejsze, package nigdy w grze mi się nie pojawiały:/ w 4 jest o wiele z tym łatwiej, co bardzo mi się podoba :) Dodatki świetne, szkoda, że czytam to dopiero po świętach><

    OdpowiedzUsuń