30. I want to break free // download ts2, ts3, ts4


Witam kochani! Budzimy się budzimy! Kurczę wystarczy od niechcenia pójść pograć z dobrymi znajomymi w kosza i już wraca optymizm zatracony w tej chandrze. Naprawdę gorąco polecam, chociaż pewnie i tak będzie więcej narzekania niż pożytku, ale wystarczy spróbować. Może nie kosz, ale jakiś spacer z psem, sks, czy nawet lekki i krótki jogging, naprawdę polecam. Może zmotywuje was jakiś zapas "schudnięcia" przed świętami? Poza tym pamiętacie jak mówiłam o nauce wirusów? Chyba dopiero dzisiaj się za to wezmę, ale najpierw matma i logarytmy z herbatką.



A jak się ma moja gra w simsy? Hah oczywiście fantastycznie! Stworzyłam sobie super ekstra genialnego rapsona joł joł i odkrywam tajniki gry, a dokładnie gram sobie jednym simem i robię z nim wszystko dosłownie. Jest kucharzem, sportowcem, ogrodnikiem, muzykiem, sprzątaczką, mechanikiem na raz! A jak! Ale postanowiłam, że czas się ustatkować i przekazać geny dalej.




Poza tym nie widziałam, że da się jeść na wannie...  Trochę przejrzałam tumblra i znalazłam dość fajne rzeczy, ale niewiele... ech widać, że rok szkolny i akademicki się zaczął, nie mniej jednak spójrzcie czy coś wam się nie przyda.

[ts4]
http://simmiepie.tumblr.com/post/104640795925/its-finally-here-phew-it-took-me-forever-lol
http://simmiepie.tumblr.com/post/133455360655/cakenoodles-%CA%96-finally-something-new
[ts3]
http://www.thesimsresource.com/artists/Anto/downloads/details/category/sims3-hair-hairstyles-male/title/anto--darko-%28hair%29/id/1310053/

[ts2]
http://waxsimulacra.tumblr.com/post/133340672818/hair-retextures-dump-i-dont-have-much-to-say
http://twofee.tumblr.com/post/133274758044/renegadians-download-skysims-185-alternate

3 komentarze:

  1. Od razu jak zobaczyłam pierwszy gif, pojawił się u mnie ogromny uśmiech na twarzy :) Zrobiłaś mi ochoty na herbatę i za chwilę pewnie pójdę ją sobie zrobić c: oj tak, spacer! w sumie przydałby mi się teraz i pewnie poszłabym, gdybym nie była po kąpieli, a na dworze byłoby jasno :/ a ja już wiedziałam, że simowie mogą jeść, siedząc na wannie, ale nie powiem, mnie też to zaskoczyło na początku ;)
    Trzymaj się ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  2. jak tylko wspomniałaś o logarytmach to dreszcz mnie przeszedł. jak ja nie cierpię tego cholerstwa. na spacer to ja się nie wybiorę w najbliższym czasie, po wczorajszym 20 kilometrowym maratonie potrzebuję wózka inwalidzkiego. hm, no i w kolejnej rozgrywce widzę jak sim je (a nawet czyta) na wannie, jak wy to robicie? ohh te włosy do ts2 są cudowne, a ja już nie mam dwójki T~T
    buzi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no cóż wystarczy brak kanapy czy krzesła a nagle sim znika coś wszamać w łazience :D

      Usuń