32. Rodzina Wolf [ts3]

Na sam początek moja psiunia na górze. Co tam u was? Ja na razie cierpię po utracie zęba mądrości, koszmar i obłęd w jednym.. Poza tym byłam grzeczna i dostałam na Mikołaja dodatek do trójeczki zwierzaki i tylko to mnie teraz pociesza. Matura za maturą.. oczywiście próbną.. ech nie nadążam z tym tempem życia. Dzisiaj nic konkretnego troszkę rodzinki Wolf z trójki.




RODZINA WOLF [ts3]

Ja piękny - źrebię sąsiadów każdej nocy wydeptywało nam dół na fosę

Dwie małe gąsienice na czole!


Cierpi biedaczek :c

Tylko Christine dorosła a tu już dzikie konie pod jej domem :o

Koński raj!

Coś nie pasuje jej ta piłeczka...

Też byłam w szoku jak powiedzieli, że trzeba zacząć chodzić do szkoły... podobno się cieszyłam...

Przybiegł...

Rozwalić mi śmietnik...

Inspirują mnie tacy simowie :D

Spadaj od mojego śmietnika!

Adopcja starszego Rustyego ^^

Mój pierwszy simowy piesek :D

A tam, żeby nie czuł się gorszy...

Dziki koń w mieście?

No nie...to koniec.

10 komentarzy:

  1. Hej nazywam sie Żaneta tez prowadze bloga o simsach a twój mi sie bardzo i to bardzo podoba :** :))) Mam nadzieje że zajrzysz tez na mojego ?? :)
    Tu masz linka:http://simsiki.blog.pl/
    Pozdrawiam cię !!! :* i serdecznie zapraszam na mojego bloga :))))))

    OdpowiedzUsuń
  2. ahh, jak dziś zwierzakowo w tym poście! ts3 Zwierzaki to jeden z moich ulubionych dodatków<3 trzeba przeżyć te próbne matury, nie mogę Cię bardzo pocieszyć bo nie mam bladego pojęcia o tym, ale mogę Ci tylko doradzić aby na matmie liczyć deltę kiedy nic innego nie przyjdzie Ci do głowy:D
    buzi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha słyszałam o tym sposobie :D Szkoda tylko, że teraz na próbnych wszędzie delta ujemna, ale spoczko matma to akurat coś co umiem :D

      Usuń
  3. Zwierzaki były jednym z moich pierwszych dodatków do ts3 ( jak nie pierwszym) ^^
    Konieły <333
    O ja cię, jak ja uwielbiam szopy *3* Nawet gąsienice znalazły się w tym poście! :D xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha ja ogólnie w realu mam bzika na punkcie zwierzaków więc co mówić o grze - musiałam mieć ten dodatek! :D

      Usuń
  4. Rusty jaki ładny labrador (chyba, nie znam się za bardzo). Ten czarnoskóry jest taki zabawny. Mina szopanie rozwala tak jak on rozwala śmietnik. Napisał bym coś więcej, ale ide czytać losy tej rodzinki od początku, aby nie mieć "zaległości". Hehe. I myślę nad kupnem "zwierzaków" lub "Po zmroku" na święta (tzn. Rodzice mi kupią XD) i nie wiem co wybrać :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj znowu! Tym razem to mnie nie ma, choć staram się nadrobić trochę zaległości na blogach :D Twoja psina wygląda na kochaną i poczciwą :) Współczuję problemów z zębem i gratuluję nabycia Zwierzaków! Bardzo dobrze Cię rozumiem z maturami, nauką i czasem, bo mam bardzo podobnie i chcę mieć wreszcie spokój - święta będą jak znalazł! Ale zwierzyniec ^^ Szop wymiata. + Fajna Selena na nagłówku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nareszcie wśród żywych! :D Dziękuję bardzo za komplementy, czekam na coś nowego u ciebie :)

      Usuń
  6. T powodzenia na tych próbnych maturach :) oj, mam ten dodatek do simsów! Uwielbiam go. Te szopy też mnie denerwują, gdy rozwalają śmietniki :/

    OdpowiedzUsuń