33. Christmas is coming! // sims download [ts2]

Witam kochani, na górze mała zapowiedź. Już nie mogę się doczekać wolnego, odpoczynku, świątecznych potraw, kominka, rodzinnej atmosfery i oczywiście prezentów ze słodyczami! Szczerze mówiąc nie mogę już wytrzymać aby nie wyszukiwać jakichś fajnych rzeczy do pobrania, naprawdę sprawia mi to ogromną przyjemność. Mam nadzieję, że odwiedzicie mnie wtedy a tu dwójka simów do pobrania na zachętę, gdyż to oni będą królować w niedzielę C: 


SIMY [TS2]
aby pobrać kliknij na obrazek; wykonała porozrzucana
http://www.4shared.com/file/vMzu9Pcgba/Dallander.html

http://www.4shared.com/file/ONnlkxqzba/Virginia.html



Trzymajcie się robaczki i spokojnych pełnych odpoczynku świąt! Widzimy się w niedzielę! C:

8 komentarzy:

  1. Dzięki Panie, że posiadam TS2 <3 Virginia jest prześliczna, pobiorę ją sobie bez wątpienia :) A tymczasem będę wyczekiwać imprezy :3
    Pozdrawiam i ściskam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  2. czekam na imprezę! Virginia jest mega urocza, Dallander też niczego sobie >;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam dwójki ;( ;( Ale simowie piękni *3* Czekam na imprezę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam dwójkę. Fajnie, bo mg Twoich simów pobrać :) Bardzo naturalni, tylko kolor skóry Virginii... A co tam ;p Poza tym lubię szalone kolory włosów :*) <-- renifer Rudolf. Pisze ten post o 0:25, bo spać nie mogę. Te emocje świąteczne! Co chwila schodzę na dół (mam pokój na piętrze), aby podziwiać choinkę nocą. Świeci się tak, że aż chce mi się płakać. Kocham święta. Już czuje atmosferę. Dzisiaj chyba już nie idę spać i to będzie super, bo nie śpię już aż cały dzień (przynajmniej 30 godzi O,O), bo chcem swój rekord pobić, ale dosyć o mnie. Pomówmy o Tobie i o Twoim blogu... Więc... Masz rodzeństwo? Masz zwierzątko? Ulubiony dodatek do simsów (każdej części!) i czy na nagłówku bloga jest Selena Gomez? SELENATOR :* A teraz trochę o żalu: Nie będzie w święta padać śnieg ;(( Ale atmosfera na pewno będzie :) Idę się wyżalić na żal.pl, pa! Do następnego postu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. EKSTRA RENIFER hahahaha :D! Cholercia u mnie choinka jeszcze nieubrana :/ Jutro ubiorę i też będę odbywać krucjaty i podziwiać po nocach :D Mam młodszego braciszka, mam starą amstaffkę i taaak Selena, w sumie nie jestem jakąś wielką fanką, ale uwielbiam jej urodę i te włosy *-* WIEM WIEM WIEM, MATKO JEDYNA PŁACZE JUŻ KOLEJNY ROK Z POWODU BRAKU ŚNIEGU ;C

      Usuń
    2. Nie ma ładniejszej od Seleny Gomez <3 Ps. Dzisiaj znów nie spałem, ale wczoraj zasnąłem o 12 ;/

      Usuń
    3. Buzuje w Tobie magia świąt haha :D!

      Usuń
  5. Postaram się być w niedzielę, a jeśli nie, to na pewno niewiele później ;p Simowie są bardzo oryginalni, szczególnie Virginia z tymi włosami i skórą! Ja Tobie również życzę udanych świąt :D

    OdpowiedzUsuń