37. Spongebob squarepants! // Rodzina Forest [ts2]

Ojojoj jak mnie długo nie było. ale czy tylko dla mnie (czyt. dla maturzystów) brakuje dodatkowych godzin w dobie? No cóż ja oficjalnie zaczęłam ferie, więc możecie liczyć na mało dużych co nieców :D
Ostatnio mam fazę na moją przekochaną i prześmieszną bajkę z dzieciństwa, którą nadal uwielbiam oglądać. Spongebob zawsze figurował na najwyższej pozycji wśród Flinstonów i Scooby Doo, tęsknie za tymi czasami ;_;
Cieszę się, że w te ferie nie będę sama POMIMOŻEMOIRODZICEWYJECHALIZBRATEMWGÓRYZOSTAWIAJĄCMNIEBOMAMMATURĘ. Ależ się zdenerwowałam....... No ale cóż dobrze, że są jeszcze znajomi i oczywiście nauka <3 A Porozrzucana i tak od piątku siedzi w ogródku i cieszy się, że może w końcu o niego zadbać i że dostała go w stanie poniżej krytyki, gdyż o ile mi wiadomo nikt się nim nie zajmował od kilkunastu lat (taaak o dziwo coś jeszcze przetrwało a dżungla nie przejęła całkowitej kontroli).
Ale ale dzisiaj moja ulubiona rodzinka z dwójeczki, kochani nadrabiamy!




RODZINA FOREST [ts2]
(poprzednia część tej rodziny *klik*)

Niewidzialny kranie napraw się!

"Łoooo kurczę rzeczywiście zepsuty!"

Bełt bełt bełt

Włożenie śrubokręta do wnętrza komputer to chyba nie najlepszy pomysł...

A to ta współpracownica Virgini! A Dallander się daje ;__;

BUMP!

Ucieszył się! ^^

Nareszcie znalazł pracę architekta <szukał około 10 dni!>

Nawet w ogródku o niej marzy *-*

Dobry skok :D

Jakby tu napisać te pierdylion wypracowań w jedną noc...

Pamiętacie złodzieja, który mi zwinął tv i KTÓREGO NIE ODZYSKAŁAM?

Akuku ^^

"Nawet nasikałem na gazetę i nikt nie jest w szoku i nikt się nie złości.."

"Bjegnę! Tylko wyprostuje przednie łapy"


Witamy na świecie Mander :*

Pierwsze przewijanko ^^

Szczęśliwi rodzice

Czerwony potomek <3

A tu już urodzinki! (nigdy nie skracam czasu dorastania^^)

Nawet babcia się dobrze bawi :D

Niezbyt mi się podoba ;________;

"Pamiętasz te popisy z zeszłego tygodnia? Teraz wyskakuj z kasy"

Chyba odmówił zalotom starszej pani :D

Śpioszek :3

A ten marzy serduszkowo o każdej ;___;

"TAAAAAAAAATOOOOOOOOOOOO"

"Ja kce kupe"

Skrada się łobuz jeden

Jeszcze ten mały zbój nauczy się chodzić i cały dom zdemoluje

"Zaraz... co ja miałam zrobić?"

"Omnomnomnomnm"

Mała kąpiułka

"Nie kichaj! Słyszysz ruda glisto?"

Dziecko szczęścia! :D

Ziewu ziew

Śmierdziuch ale kochany ^^

Tututu


Mam nadzieję kochani, że odwiedzacie mojego simblra i śledzicie poczynania rodzinki Wolf z trójeczki? C:
https://38.media.tumblr.com/e24c69edd1dd16246e06b4deedb0cb32/tumblr_inline_nyhbylcFtG1s05r0n_500.gif

11 komentarzy:

  1. Ale masz fajnie, ja już skończyłam ferie
    ;( Mander, jakie przezabawne dziecko ;D Pieseł! ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Współczuję z powodu matury, ale mnie też to w przyszłości czeka, niestety. ;/ Obyś odpoczęła w te ferie! Mi już dawno minęły. :/ Spongeboba również zaliczam do jednej z najlepszych bajek dzieciństwa! Uwielbiam go i kurczę, tyle wspomnień z nim. Ale urozmaiceni simowie! Fajne, fajnie, że nadrabiasz. :) Genialny gif! Trzymaj się ciepło. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę Ci ferii, ja mam serdecznie dość szkoły. -.- Ja do matury mam na szczęście jeszcze dwa lata. ;p Też uwielbiam Spongeboba *.* Ale z Mandera wesołe dziecko, przeuroczo wygląda w tej czapeczce :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety, ale nie śledzę Twojego tumblra, bo nie mam konta ;__; Ale mogę pooglądać ^^ Spongebob? Nienawidzę tej bajki. Słitaśne bobo :) Niezła laska z tej blondyny przed tym zielonym B)

    OdpowiedzUsuń
  5. ten gif to wygryw T‿T Mander jest prześliczny i uroczy, czego Ty się czepiasz! Virginia miała śliczną sukienkę podczas ciąży, ogólnie to było jej ślicznie z ciężarnym brzuszkiem<3
    życzę Ci abyś więcej odpoczywała niż się uczyła w te ferie, moje niestety skończyły się tydzień temu:") buzi!

    OdpowiedzUsuń
  6. Oooo, Spongebob! Co jak co, ale Patryk był, jest i zawsze będzie moją ulubioną postacią :D
    Mander to przyszły playboy, widzę w nim już ten "potenszjal" <3 Patrząc na zdjęcie Dallandera w stroju do pracy, skojarzyło mi się z Bobem Budowniczym, hahahaha (ach, te bajki z dzieciństwa ;))
    pozdrawiam i buziaczki!:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Też bardzo lubię Spongeboba, czasami sobie oglądam tego typu kreskówki, albo jakiś chore teorie z kreskówek u Fuzionka O.o Widzę, że nasze małżeństwo doczekało się dzidziusia :) Według mnie Mander jest słodziutki. Pies śmierdziel najlepszy xD Fajnie, że masz ferie, moje właśnie się skończyły, a powrót do szkoły był ciężki :/
    http://myenchantix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Super są te screeny <3 takie trochę śmieszne, trochę fajne ciekawe, super. Bardzo mi się podobają, zaraz obejrzę całego twojego bloga i będę tutaj częściej wchodziła.


    Zapraszam do mnie na bloga o simsach :
    http://mint-pogrywa.blogspot.com/2016/03/nasz-piekny-domek.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie grałam w dwójkę, przyznam sie bez bicia. ;x Zdecydowanie wole trzecia cześć gry, ale twoje screeny naprawdę zachęcaja! :))
    Jestem w posiadaniu TS2, wiec może jak ogarnę trochę kompa to i pogram. c:
    Bardzo fajna rodzinka, czekam na więcej! ^^

    Przy okazji, jesli chcesz, zapraszam do mnie :) -> www.olusiasims.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaki super post, uwielbiam go <3 Te postacie , rodzina i w ogóle ciekawy sposób robienia screenów.
    Zapraszam do mnie na nowy wpis :
    http://mint-pogrywa.blogspot.com/2016/03/simomaniaki-witajcie-d.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta rodzinka jest piękna (w dodatku dwójkowa!). Taka kolorowa, przyjazna, "dziwaczna". Dallander ma świetne imię i KOPYTKA (aż mi się przypomniało, jak kiedyś stworzyłam jedną "księżniczkę" i siedem faunów. nie mam pojęcia - i nie chcę wiedzieć - co chciałam z nimi robić). Mander bardzo ładnie wyrósł i nie wiem, co mogłoby się w nim komukolwiek nie podobać.

    OdpowiedzUsuń