38. 'Cause I’m coming atcha like a dark horse // downloads [ts2]&[ts3]

Ahooooj! Przez te święta nabrałam niesamowitej motywacji do zrobienia nowego, zupełnie odmiennego wyglądu bloga, więc może dzisiaj się jeszcze tym zajmę? W końcu mam czas, zegar maturalny wcale nie tyka, a ja nie muszę się uczyć. Taa... Ale co to będą za wakacje... Wracając jeszcze do świąt, chciałam powiedzieć, że jak zwykle szybko minęły, ale czułam tą atmosferę! Jak nigdy, wyluzowałam, nie dałam się wciągnąć w wir porządków, gotowania, ciągłego biegania i tak dalej mimo, że nie leniuchowałam. A podobno tylko święta Bożego Narodzenia się czuje :D Ostatnio przeglądałam trochę modthesims - nie byłam tam od wieków! Więc jeżeli ktoś jak ja żył przez jakiś czas w jaskini pozbawiony modthesims i działu buy mode to zapraszam i częstuję - dość fajne rzeczy naprawdę - szczególnie dla tych, którzy siedzą w branży fotostory :D


DOWNLOADS [ts2]
























DOWNLOADS [TS3]




 









 














































Trzymajcie się kochani, oby maturka w maju poszła!
*BIOLOGA PR
*CHEMIA PR
*MATEMATYKA PR
*ANGIELSKI PR

PR-poziom rozszerzony












10 komentarzy:

  1. Ciekawe downloady! Szczególnie ten pojazd z wanny i kibelka XD No cóż, może się przydać ;D No to ja trzymam kciuki! ^^ Wszystko na pewno Ci dobrze pójdzie ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w tym roku wyjątkowo też czułam wielkanocne święta, a zdecydowanie najbardziej mój brzuch.. ;D babcie mnie nie oszczędziły. xd Jakie genialne downloady! Szkoda, wielka szkoda, że nie mam TS2, bo strój kąpielowy pobrałabym od zaraz, cudeńko! No a TS3! Gdy tylko odzyskam moje Simsy to napewno coś stąd ukradnę. :) Zdecydowanie kilka samochodów, zestawy ogrodowe i dla dzieci, a także te genialne schody.<3 A download z tym wymyślnym pojazdem, stworzonym m.in. z kibelka - mega, haha. :D Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne rzeczy! Niestety posiadam tylko czwóreczkę, więc mogę jedynie sobie popatrzeć. Czekam na nowy wygląd bloga, jestem ciekawa co wykombinujesz :)
    http://hamster-and-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. omg, jakie mega. na bank dużo pobiorę! najbardziej mnie urzekły te hipsterskie wany *-* mój Boże. rozszerzona chemia i BIOLOGIA. powodzenia, powodzenia, powodzenia:")
    buzi!

    OdpowiedzUsuń
  5. Umarłam jak zobaczyłam te gitary, awwwwwwww! *-* <3 Już są moje ;p
    Zapraszam do mnie!
    http://dzien-jak-codzien-soldier.blogspot.com/
    /Vacui

    OdpowiedzUsuń
  6. Hahahahaha! skisłam.. ten pojazd z wanną i kiblem.. XDDD
    Bardzo podoba mi się stolik z krzesłami. taki klimacik mają <3
    simschoco.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Widziałam ostatnio te piętrowe, dwójkowe kapelusze i prawie je pobrałam (tak samo jak kapelusz-rybę), ale potem zdałam sobie sprawę, że przecież moi simowie i tak w tym chodzić nie będą. Ale i tak sądzę, że wyglądają bosko! X'D
    Za to wanno-kibel i autobusopodobnecoś (nie znam się na samochodach) ze Scooby-Doo totalnie mnie urzekło i aż mi przykro, że nie umiem w trójkę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jezu jakie bekowe rzeczy XD Smok wygryw :v
    simschanel.blosgpot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne rzeczy, pokazujesz. Na pewno się skuszę i coś pobiorę <3


    Zapraszam do mnie ,to również blog o simsach :

    http://mint-pogrywa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Dodaj coś :)

    OdpowiedzUsuń