39. Y tengo el sentimiento Esta noche es la mejor // downloads [ts3]

Witajcie kochani długo mnie nie było, ale jak sami wiecie matura. Jak poszła? Cóż CKE nie próżnowało przygotowując arkusz z każdego rozszerzenia. Pewnie zapili sukces ze złośliwym uśmieszkiem pakując karteczki do specjalnych opakowań i odkładając na półeczkę z napisem 'dla maturalnych szczeniaków'. BYŁO TRUDNO. Były łzy, jest rozpacz, może osiągnę spokój. Kiedyś. Na razie nie chce o tym rozmawiać. Zobaczymy jak to wszystko będzie.
Ogólnie jestem strasznie przemęczona, był to ciężki okres w moim życiu, ale teraz wakacje i niedługo lecę ze znajomymi.
Matury skończyłam tydzień temu jednak bardzo zmotywował mnie najkrótszy komentarz pod poprzednim postem - napisz coś :) To niesamowite miłe, daje do zrozumienia, że jednak ktoś czeka i chce czytać co tu pisze. Jeszcze raz wielkie dzięki, na pewno będę pisać tutaj, teraz tylko trochę zebrania wszystkiego do kupy i jedziemy!
Na blogu - nowy szablon. Przyznaję, że koncepcja była zupełnie inna, modelka miała być zupełnie inna, ale jak zobaczyłam, że jeden z pobranych dodatków nie działa musiała wymyślić coś innego i tak o to powstała kopia mnie - szalona, ciekawa świata chcąca wymieszać wszystkie trucizny świata i badać ich toksyczność. Włosy też na miejscu od razu zaznaczam. Może ta szminka i karnacja i rysy twarzy... Cóż wychodzi na to, że bardzo się ode mnie różni, ale! Ale! Charakter ten sam! :D
Nadrabianie waszych notek.. kochani to nie lada wyzwanie dla mnie teraz kiedy praktycznie wszyscy moi znajomi wychwytują mnie jak tylko mogą, ale postaram się!
TUMBLR! On też niedługo ruszy, mam troszkę zdjęć więc czekajcie wytrwale.
Dzisiaj dodateczki do trójeczki C:

DOWNLOADS [ts3]
 https://66.media.tumblr.com/93e48ec4c2b5aa58bcc85e1134cdfa3c/tumblr_o7kh2dAPXF1s4hwsso1_1280.png
 
 
 Skin (Defined Eyes Hairless Non Default) - Hair - Eyebrows - Facial Hair - Nosemask - Blush  - Shirt - Pattern
 
 Default skin, eyes, eyebrows | Blush (#8) | Hair (pb) | Top | Top pattern (zigzag lkat01) | Bottoms
 
Default contacts & eyebrows | Skin (Nephilim v.2) | Hair (version B)
|Mediafire | Onedrive|
Default contacts, eyebrows | Skin (all) | Hair | Eyeliner (#01) | Bottoms | Formal
|Mediafire | Onedrive|
 
Default contacts & eyebrows | Skin (Nephilim v.2) | Eyeliner (#04) | Tattoo (dream catcher 2) | Hair | ED Top | ED Bottoms | Shoes | PJ Top | Athletic bottoms | Swimwear
|Mediafire | Onedrive|
 
Default contacts & eyebrows | Skin (nephilim v.2) | Hair (sakura) | Bottoms | Tights | Shoes
|Mediafire | Onedrive|
Defaults (eyes, eyebrows) | Skin (nephilim v.2)
|Mediafire | Onedrive|
 
 Default contacts & eyebrows | Skin (nephilim v.2) | Hair | Top | Formal bottoms | PJ bottoms |Mediafire | Onedrive|
 
 Defaults (eyes, eyebrows) | Skin? (nephilim v.2) | Hair (a little layered)
|Mediafire | Onedrive|
 
 
copyright sims-simseverywhere.tumblr.com/

7 komentarzy:

  1. Nowy nagłówek- genialny :) ajajaj, te przeklęte matury.. Mnie czekają za dwa lata :/// Sydney jest piękna, zdecydowanie moja ulubiona! Napewno cos pobiore :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najważniejsze, że masz już maturę za sobą. A teraz... ciesz się wakacjami, póki możesz, heh. Bardzo fajny pomysł na szablon, taki oryginalny :) Bardzo ładne dodatki do TS3, ale niestety nie posiadam tej części :(
    http://hamster-and-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny nagłówek ^^ Simka wygląda na szalonego doktorka :P Przypomniał mi się

    Królik Bugs i jego słynne "Jak tam, doktorku?". Bardzo podoba mi się też ta

    czarna cegła. Uwielbiam czarny!

    PS. Co się stało z komentarzami wyżej? o,o Czy tylko ja to widzę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z moim stało się to samo :/ Może tak będzie czytelniejszy:


      Piękny nagłówek ^^ Simka wygląda na szalonego doktorka :P Przypomniał mi


      się Królik Bugs i jego słynne "Jak tam, doktorku?". Bardzo podoba mi się


      też ta czarna cegła. Uwielbiam czarny!

      Usuń
    2. pomyliłam kody w CSS już wszystko naprawione :D dzięki, że zwróciłeś uwagę pozdrawiam cieplutko :*

      Usuń
  4. Piękny nagłówek i tło <33 Z Simów Caroline i Sydney jak dla mnie najładniejsze :D

    OdpowiedzUsuń
  5. o, matko! zatkało mnie jak zobaczyłam nowy szablon, jest megamegamegamega! na pewno będzie dobrze z wynikami matur, po prostu starań się myśleć pozytywnie i bez względu na to co się stanie ciesz się uprawnionymi w akacjami:D o cholera ile pięknych simów *3* jedna to wygląda nawet jak moja koleżanka z klasy :o
    czekam na dalsze notki, budzi!

    OdpowiedzUsuń