40. The Mortal Instruments: City of Bones // Rodzina Forest [ts2]

https://66.media.tumblr.com/4eac96364302530aa09216de56afd651/tumblr_nk2ux7ZihK1s41srfo1_500.gif
Cześć robaczki. Mówię od razu - całe dnie spędzam na grze w Foresty - pamiętacie ich jeszcze? Mam ogrom screenów, ale rozłożę wam to ładnie na kilka notek żebyście się nie pogubili C: Poza tym poświęciłam tyle czasu na grę, że mam już stałe migreny haha :D Ale to nic! Mam jeszcze ochotę pograć! Ale może skończę czytać tą moją biedną serię Darów Anioła - niby nic nadzwyczajnego ale lubię w tej serii szybką akcję, więc jak już zaczęłam tak już skończę C: Btw czy tylko ja uważam, że ten film był lepszy od serialu, który teraz leci - Shadowhunters? Ktoś ogląda? Jak zobaczyłam obsadę powiedziałam stanowcze nie - nigdy nie obejrzę tego serialu! Bohaterzy z filmu są podobni do bohaterów z mojego wyobrażenia :c A jak tam u was? Koniec roku? Brak czasu? Don't worry mamy już czerwiec <3

RODZINA FOREST [ts2]
(poprzednia część tej rodziny *klik*)
Mały miś się rozgląda :3

Taką bryką się wozi pies obronny ^^

Taaaaaki jestem tulaśny


Taki artysta wyrósł

"Czy to aby na pewno mój ogon?"

"W sumie ten droższy zawiera najmniej mojej śliny, ale nie żebym pluł - dodawałem tej lemoniadzie walorów smakowych"

"Do twarzy pani w różowym"

Dallander gotował...

Biedny :c

Ale przynajmniej z pieskiem się pobawił C:

"Pomówmy jak mężczyźni"

"A też se zrobię"

"Polecam najdroższą ze względu na tajemniczy składnik poprawiający walory smakowe"

Baraszkowali niewinnie C:

"Wstaję czy nie wstaję?"

A oni już ją śledzą nawet w Sekretnej kuchni Zuzi - zawsze się zastanawiałam dlaczego jest taka sekretna - urząd podatkowy?

Wszystko wiedziała o plackach jagodowych...

Pobiją ją z tymi homarami :/ A ZUZA MÓWIŁA RÓB PLACEK JAGODOWY.

Jest stresik...

"Już was oceniłam szmaty a teraz żarcie pazie"


A na smutki... sumienne zarabianie na produkcji czekoladek!

Przychodzisz z pracy i już 20 lat w plecy...

"No synu dlatego warto się uczyć, żeby nie skończyć na kopaniu dołów... a jakby ci się noga podwinęła to pamiętaj o kasku"

Języczek u Muchy! :D

Bang my belly!

Także zostawiam was na wątku z ciążą a teraz serdecznie zapraszam na mojego simblra brakuje mi tam was :c

15 komentarzy:

  1. Zawsze uważałam, że te lemoniady są podejrzane.😂 Hahaha, zawsze mnie przerażało to babsko, które ocenia potrawy.. 😅 Ja jestem cały czas aktywna na Twoim tumblr'ze mimo, że nie posiadam, pozdrawiam!😘

    OdpowiedzUsuń
  2. Zjadłbym ciasto. ;c
    Spokojnie... niedługo założę tumblra i dam ci spam lajkami. B)
    Co to za straszne babsko, co kupował/kupowała/kupowało lemoniadę? ;-; Nie no, żart... jest sexy. B)) Na 10. zdjęciu to co to jest to coś, co Dallander ma przy buzi? O.O UFO?!
    "Ale przynajmniej pieskiem się pobawił" - jak można bawić się psem? Naucz mnie. XD
    Ładny gif. Czy to z "Darów Anioła"? Nie oglądałem, ale zapowiedziałaś nieźle. B)
    Obejrzę jeszcze w tym miesiącu, bo nie mam zbytnio czasu na oglądanie filmów. :/
    Trzymaj się, motylu. :3
    (tłumaczenie: my robaki to ty motyl)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Woow super to chwal się szybko nazwą C:
      Hahaha Dallander połyka latarnię :D
      Ojj tam są dwie spację między "przynajmniej" a "pieskiem" co oznacza, że zjadłam "z" XD Ale pieskiem też da się pobawić C: Tak tak gif z filmu ;)
      Hoho ja paź królowej również pozdrawiam moje gąsieniczki <3

      Usuń
    2. Właśnie stworzyłem. ;)
      Nick: Aveei
      Ave i Avee było zajęte .-.

      Usuń
    3. Ym... jak dać ci lajka? XD

      Usuń
    4. WSZYSTKO zlajkowane. B)
      Teraz biorę się za Milkassey.

      Usuń
    5. Odnalazłam twojego tumblra ale nie lajkowałeś słońce nie mam niczego ;-;
      Poza tym piękny ten sim z dwójki *-*

      Usuń
    6. Jak to? ;-; Przecież naciskałem te serudszka obok zdjęć .-. Idę do Wujka Google spytać o pomoc.

      Usuń
    7. czasami jest tak, że mimo serduszkowania po odświeżeniu strony nic się nie zaserduszkowało ;_; wredne ale prawdziwe :'(

      Usuń
  3. Ale ubaw z tą lemoniadą XD I z plackami :D Ale przynajmniej się starała :p To jest serial i film jednocześnie :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najpierw był film a dużo później serial bo krytycy mówią, że film to kompletny niewypał ale cóż mi się chyba niewypały podobają :D

      Usuń
  4. Jaki super wygląd bloga! Ostatnio koleżanka mi mówiła, abym obejrzała Dary Anioła - szaleje za tym, jeszcze Ty teraz polecasz, kurczę, muszę się w końcu za to wziąć! Świetne obrazki, ostatnio wyjątkowo dużo gram w simsy. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam film serialu nie, ale tylko ze względu na obsadę więc to sprawa indywidualna, ale śmiało sprawdzaj, testuj i czekam na opinie :D

      Usuń
  5. Mały biznesmen po mamusi :D Czyli znowu zaciążyła, a ja głupia za pierwszym razem się nie skapnęłam :( Pies obronny odpowiednią brykę musi mieć xD Czekam na next, może tym razem będzie dziewczynka? ;)
    http://hamster-and-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. (Tak tylko wtrącę, że Alec w serialu jest bardzo HOT. Serial ogólnie jest raczej słaby, ale Alec, Simon dają radę. No i jak lubi się mało ambitne serialiki dla nastoletnich dziewcząt (ja lubię. #wstyd) oraz ma się czas, to można zobaczyć na rozluźnienie.)

    OdpowiedzUsuń