41. Dobrze, skrzaciki lodówkowe jak zwykle na posterunku pięknie włączyły swoje małe pochodnie i zapanowała jasność // downloads [ts3]

Witajcie kochani. Z ostatnich newsów - założyłam bloga, tylko nie krzyczcie bo na blog.pl. Powiem szczerze - cudownie się tam pisze, czuję jakiś taki komfort, większy niż tu. Ale ale spokojnie nie zostawiam was, nie tak szybko :D Blog jest opowiadaniem, jest już prolog, wszystko powstało wczoraj - 14 czerwca 2016 roku. W sumie nie wiem czy będę pisać długie czy krótki rozdziały - prolog zdaje mi się jest krótki. Chciałam coś takiego założyć bo będąc jeszcze w podstawówce prowadziłam takie blogi na onecie, coś tam skrobałam i bardzo dobrze się przy tym bawiłam. A teraz kiedy nie odchodzę do czytania książek to dość fajny pomysł na przerwę od czasu do czasu haha :D Tak serdecznie zapraszam!

DOWNLOADS [ts3]
 
Download (Sims3pack)

 
Download (Sims3pack)

 
Download (Sims3pack)

 
Download (Sims3pack)

 
Download (Sims3pack)

 
Download (Sims3pack)

 
Download (Sims3pack)

 
Download (Sims3pack)

 
Download (Sims3pack)

 
Download (Sims3pack)

 
Download (Sims3pack)

 
Download (Sims3pack) 

 
Download (Sims3pack) 

Download (Sims3pack) 

 
 Download (Sims3pack) 

 
 Download (Sims3pack) 

 
Download (Sims3pack)

 
Download (Sims3pack)

 
Download (Sims3pack)

 
Download (Sims3pack)

 
Download (Sims3pack)

 
Download (Sims3pack)

 Zapraszam was również na mojego simblra - cieszę się, że coraz więcej osób powraca! C:
copyright r2mcreations.blogspot.com.br

11 komentarzy:

  1. Ciekawe download'y! Już upolowałam kilka ciuszków :D Życzę powodzenia na nowym blogu i napewno wpadnę w wolnej chwili, pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Idę na bloga. ;) A co do ciuszków to NA RAZIE nie pobieram, bo NA RAZIE nie mam Trójki. ;-;

    OdpowiedzUsuń
  3. O, fajnie, będzie co poczytać :D Lecę tam od razu :p

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaraz wchodzę na tego bloga. :) Ja średnio przepadam za onetem, ale prolog chętnie przeczytam. :D Haha, ja też pamiętam, że gdy byłam młodsza miałam tam blogi. ;) Bluzka z Nirvaną i ta jedna dla mężczyzn zaraz będzie moja! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojeju, jak dawno mnie tutaj nie było. Hejj mam nadzieję,że mnie jeszcze kojarzysz. Tyle osób odeszło z blogów. Ja zresztą też, może wrócę, teraz wakacje więcej czasu na kombinowanie. Co tam u Ciebie? Widzę, że nie straciłaś zapału to najważniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne rzeczy! Gdybym miała TS3, pobierałabym :) Nigdy nie miałam bloga na onecie, miałam na bloog.pl i nie byłam zachwycona. Natomiast kiedyś czytałam blogi na blog.pl i czułam ten klimat xD Już tam wchodzę, tylko szkoda, że nie będę mogła go zaobserwować :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można obserwować po prostu trzeba "dodać" link bloga na bloggerze i normalnie się obserwuje - niedawno to odkryłam :D

      Usuń
  7. superowe ciuszki! fajne jest to że niektóre to po prostu koszulki z jakichś dodatków albo z podstawowej gry z naszytym jakimś wzorem a i tak wyglądają mega*3*
    buzi!

    OdpowiedzUsuń
  8. Hehe, lecę czytać bloga zaraz. :D
    Download'y fajne, może coś pobiorę gdy już wygram z wewnętrznym, wakacyjnym leniem. *u*

    OdpowiedzUsuń
  9. Zakochałam się w twoim szablonie :O Prosty, a zarazem intrygujący! Ogromnie mi się podoba. Z chęcią zajrzę na nowego bloga, onet czy blogspot grunt, że jesteś ^_^ Downloady są super tyle, że moje sims 3 się buntują i nie widzą dodatków z internetu niestety :( No nic liczę, że skrobniesz coś wkrótce. Ściskam i pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń