43. On nie wije gniazda. On chce mieć cały kurnik // downloads [ts4]

Na górze troszkę nakleiłam nakleiłam wymieszałam napisałam i proszę bardzo! Simka i oczywiście screeny pochodzi od kochanej herbatki, która mam nadzieję nie obrazi się ;_; Cóż wakacje wakacjami moje jeszcze trwają i trwać będą i wcale nie mówię, że mi z tym źle o to to nie :D Byłam w kochanej Hiszpanii niedawno wróciłam i wrażenia jak zawsze cudowne! Poza tym ogromne przeżycie bo pierwszy raz samolotem - tyle kortyzolu i endorfin na raz to nie pamiętam kiedy ostatnio odczułam :D Barcelona to moje ukochane miasto jest przepiękne. Przede wszystkim Gaudi wiedział co robił, pokłony dla ciebie C: Chciałabym kiedyś tam zamieszkać chociaż irytująca jest jedna rzecz - skrzyżowania. Ze względu na to, że miasto jest jedną wielką szachownicą to co 50 metrów są skrzyżowania światła i tak dalej. Co jednak mnie nie zniechęca :D
Zdjęcia są oczywiście mojego autorstwa. A poza tym siedzę w zaciszu książeczki Gordona, dopiero zaczynam ale zapowiada się naprawdę fajnie - w końcu jakiś udany wybór z biblioteki.
Czytaliście?
A przechodząc już do właściwego tematu postu przygotowałam trochę ubrań do czwórki mam nadzieję, że ktoś coś wybierze dla siebie i że nie powtarzam tego  co już macie :D
 
Stretch Skinny Pants With Zips by ekinege at TSR image 85 Sims 4 Updates 
 
199 Whole swimwear by sims2fanbg at TSR image 64 Sims 4 Updates 

Time for Play outfit by Zuckerschnute20 at TSR image 56 Sims 4 Updates 

Tropical Sunday Dress by serenity cc at TSR image 45 Sims 4 Updates 


Shirt Bad at Bukovka image 6216 Sims 4 Updates 

Knit Dress by mayhem sims at TSR image 224 Sims 4 Updates 

Uff wszystko zalinkowane. Tak się zastanawiam a właściwie chciałabym was zapytać czy wstawianie takich downloadów to dobry pomysł? Nie wiem czy się powtarzam tzn. czy nie macie już takich rzeczy w grze. Czekam na odpowiedzi a tymczasem czmycham do książki, trzymajcie się cieplutko :*


copyright bustedpixels.tumblr.com, mrxsthetic.tumblr.com, simsaddiction.com, simsworkshop.net, waekey.tumblr.com, niteskkysims.tumblr.com

13 komentarzy:

  1. Jakie piękne zdjęcia! *.* Zazdroszczę Hiszpani! Ja za rok mam zamiar lecieć z chłopakiem do Grecji, mam nadzieję, że wszystko wypali. ;) Świetne download'y! Ja chętnie bym zobaczyła jakieś do TS3, bo 4 nie posiadam. :) Pozdrawiam!


    SusieTS3-creations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam dwa razy w Gracji - kocham to państwo jest równie leniwe jak ja :D Baardzo polecam! ^^ Okejka trójka zakodowane :D

      Usuń
  2. Piękne zdjęcia! Hiszpania to piękny kraj :) I morze mają czyste, nie to co u nas. Jeszcze nigdy nie leciałam samolotem, moi rodzice się boją :/ Piękne ciuszki! Na pewno coś pobiorę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz w mojej rodzinie to ja się bałam ale zazwyczaj działają argumenty typu 'to najbezpieczniejszy środek transportu bo w sumie na drodze więcej ludzi ginie' i przede wszystkim najszybszy środek transportu :D Także powodzenia z rodzicami ^^

      Usuń
  3. Nie wiem, czy odważyłabym się wsiąść do samolotu, haha. Fajnie, że byłaś w Hiszpanii, coraz więcej osób tam wyjeżdża. :D Ja jestem jak najbardziej za, jeżeli chodzi o te downloady, bo sama czasami z nich korzystam, ale akurat do trójki, bo tej najnowszej części JESZCZE nie mam. ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Im bliżej byłam samolotu tym głośniej mój umysł krzyczał "Uciekaj jeszcze jest możliwość!" ale bardzo polecam samolocik :D Okejka następnym razem będą do trójki C:

      Usuń
  4. jesteś głuptasem... widok Riven na Twojej grafice mnie ucieszył niesamowicie! Hmm, aż pożyczę grafikę do kolejnej notki<3
    "To był sen, piękny sen, w Barcelonie, w San Andre"... świetne zdjęcia i fajnie, że wypad do Hiszpanii śmiało uznajesz za udany! :)
    Ciuszki mega, cieszy mnie obecność ubrań w stylu Maxis-Match, właśnie pobrałam sukienkę, bo zakochałam się we wzorze w lisy<33
    Życzę miłej lektury, pozdrawiam i buziaczki!:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo bardzo bardzo dziękuję :* Czuję się niesamowicie zaszczycona, że takie moje liche obrazeczki wstawiasz do siebie ^^

      Usuń
  5. Piękne zdjęcia *0* W Hiszpanii co prawda nie byłam, ale może kiedyś... ;p Świetne downloady, tylko jakbym miała radzić to także wolę do ts3 :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha chmara fanów trójeczki dobrze dobrze będą i do trójki :D

      Usuń
  6. Hiszpania *_* Przepiękne zdjęcia, zazdroszczę takiego cudnego wypadu ;)
    Downloady świetne, szkoda, że nie mam TS4 :D Chyba zainstaluję... :p

    OdpowiedzUsuń
  7. Ohh jak ja zazdroszczę Ci tego, że byłaś w Barcelonie ;c Zdjęcia naprawdę cudne! Aaa dodatki fajne, ale niestety do czwórki ;/ Oczywiście, że dodawanie downloadów to dobry pomysł ale więcej do trójki proszę! <3

    OdpowiedzUsuń